X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות

חברת פרטנר תקשורת, רדיו bu99FM וחברת גלידת שטראוס, חוברות לשיתוף פעולה אסטרטגי ראשון מסוגו וחסר תקדים בין חברת תקשורת סלולרית וחברת גלידות, בהשקעה כספית משותפת וכוללת של כ - חצי מליון דולר. במסגרת שיתוף הפעולה, יפיקו החברות קרחון בצבעי כתום שחור אליו יצורף משחק אינטראקטיבי. הקרחון ייקרא "שטראוס radio bu99fm" בצבעים המוכרים של orange - כתום שחור ובטעם תפוז וקולה. לקרחון יצורף משחק אינטראקטיבי בצורת מדבקה של חברת "זואי אינטראקטיב" מקבוצת ענני תקשורת. הקרחון גדול יותר ב-%25 מהאסקימו הרגיל והוא ימכר במחיר מומלץ לצרכן של 2 ש"ח בכל נקודות המכירה ברחבי הארץ.
עודד קרן, מנהל חטיבת התוכן בחברת פרטנר תקשורת מסר כי: "פעילות זו הינה מהלך נוסף ש-orange מובילה בעולם הקד"מ המסחרי. תקשורת ה-SMS פופולרית במיוחד בקרב צעירים ובני נוער. במהלך החופש הגדול אנו צופים עלייה משמעותית ביותר בשימוש במדיום הזה. מדובר על מדיה זמינה המאפשרת תגובה מיידית בשיווק, אחד לאחד, והכל בשפת הצעירים. על כן שיתוף הפעולה עם גלידת שטראוס יאפשר לנו להעניק אלמנט מהנה נוסף של משחק ידע באמצעות התקשורת." קרן הוסיף כי: "לחברת פרטנר מודעות רבה לחדשנות טכנולוגית והתייחסות נכונה לצעירים כקהל יעד ליישום ושימוש בחדשנות זו. שיתוף הפעולה הקיים עם רדיו bu99fm ושיתוף הפעולה החדש עם גלידת שטראוס, יחזק את מעמדן של שלוש החברות במפת התחרות על בני הנוער."
עדי רגב סמנכ"ל השיווק בחברת גלידת שטראוס, מסר כי: "אנו משיקים היום את השלגון האינטראקטיבי הראשון בעולם!!!. במהלך החופש הגדול נרשמת עלייה משמעותית בקניית קרחונים ושלגונים על-ידי בני נוער. על כן זוהי דרך נהדרת להציע להם גם קרחון מרענן וגם משחק אינטרקטיבי מעניין. אנו בטוחים שבאמצעות העובדה שנציע לנוער קרחון המלווה במשחק אינטראקטיבי נוכל להגדיל את הצריכה של הקרחונים בקרב פלח השוק הזה. הטעם הנבחר - תפוז הנו הטעם המועדף על-ידי בני נוער ממחקרי שוק שערכנו. עדי רגב הוסיף כי שיתוף הפעולה ילווה בקמפיין אינטרנט פרומואים ברדיו וכן pos בנקודות המכירה".
חנה גרטלר, מנכ"ל רדיו bu99FM, מסרה כי: "כחלק מההשפעה של רדיו bu99FM על הצעירים בישראל, שיתוף פעולה מסוג זה מעביר את מותג הרדיו לפלטפורמה חדשה של מוצרי צריכה המדגישה את כוחו של הרדיו. כידוע, בקיץ הצעירים נמצאים בחופשה והם מתחברים לרדיו המדבר בשפה שלהם - רדיו bu99FM. זהו שיתוף פעולה שמאפשר למאזינים להיות חלק אינטגרלי מכל מה שקורה ברדיו, וזהו רק קצה הקרחון..."
על הקרחון בצבעי כתום שחור והמשחק האינטראקטיבי
כל הרוכש את הקרחון שטראוס radio bu99fm יוכל לשחק במשחק ידע אינטראקטיבי ולזכות ב - Sony playstation 2. בכל אריזת שלגון שטראוס radio bu99fm נמצא לוח משחק ובו 9 נושאים שונים, לכל נושא קוד משלו. יש להשיב נכון על 6 נושאים בלוח המשחק, ע"י שליחת הקוד בהודעת SMS למספר 999. מענה נכון על 6 מתוך 9 הנושאים יזכה את המשתתף לעלות לשלב הגמר, שיערך מידי יום חמישי בתוכניתו של יורם ואזאנא. המשחק ימשך 8 שבועות, בכל שבוע יהיה זוכה ב - Sony Playstation 2.
על רדיו bu99FM
רדיו bu99fm - פרוייקט משותף של רדיו 99fm וחברת פרטנר תקשורת, היא התחנה המואזנת ביותר בקרב הצעירים. בסקר שפרסמה חברת TGI - ישראל, נמצא כי רדיו bu99fm הוא הרדיו החזק ביותר בקרב קהל מאזיני הרדיו הצעירים. הסקר הבודק סגנון חיים והרגלי צריכה מתייחס לחודשים אפריל-יולי שנת 2000 ומטפל בבני נוער בגילאי 12-17 במיגזר היהודי. רדיו bu99fm הינו פרוייקט שיתוף פעולה ראשון בישראל בין רדיו ורשת סלולרית. רדיו bu99fm הוא הרדיו היחיד בישראל המשדר 24 שעות ביממה מוזיקה צעירה וקצבית, חדשה ותוססת, ללא דיבורים וללא חדשות. החיבור של רדיו 99fm עם orange הוא פריצת דרך טכנולוגית. הרדיו מעביר אינפורמציה שמעניינת את הצעירים, המאזינים העיקריים של הרדיו. באמצעות SMS יכולים לקוחות orange להתעדכן בדברים החשובים שקורים, באמצעות שירותים טכנולוגיים מתקדמים ברדיו, כמו שרותי SMS (מבזקים אלקטרוניים) ושירותי אתר האינטרנט המתקדם של רדיו bu99fm (www.bu99fm.co.il), שמספר הכניסות אליו מגיע מידי חודש לשיא של 750,000.
על חברת פרטנר תקשורת
חברת פרטנר תקשורת בע"מ, היא מפעילת הרשת הסלולרית היחידה בישראל הפועלת בשיטת GSM. החברה החלה בפעילות מסחרית מלאה בינואר 1999, תחת המותג הבינלאומי orange, והיא מספקת, באמצעות הרשת, שירות איכותי ומגוון שירותים למעל 1 מליון לקוחות בישראל. פרטנר מספקת למנוייה שירותי נדידה בינלאומיים ב- 80 מדינות באמצעות 207 מפעילי GSM. מניות החברה נסחרות בנסדא"ק תחת הסימול PTNR ובבורסת לונדון תחת הסימול PCCD.(מידע נוסף ניתן לקבל באתר החברה: www.investors.partner.co.il)
על חברת גלידת שטראוס
חברת שטראוס ופעילותה כמחלבה החלה בשנת 1936. חטיבת הגלידה בתוכה, היתה הBABY" של הגברת הילדה שטראוס והחלה את פעילותה עם הקמת מפעל הגלידה ב- 1954. בשנת 1979 רכשה חברת שטראוס את חברת הגלידה של ויטמן ובכך הפכה למובילה של שוק הגלידה. במהלך כל שנות הפעילות תפקדו שתי החברות ויטמן ושטראוס כמתחרות בשוק למרות היותן בבעלות משותפת, דבר שתרם רבות להתפתחות השוק ודפוסי התחרות בו, המבוססים על איכות, חדשנות ודינמיות. ביולי 1995, פרצה שריפה במפעל הגלידה בעכו ותוך פחות מ-4 שעות הושבתה כמעט כליל יכולת החברה לייצר מוצרים. אירוע זה המחיש את חוזקה של החברה בדמות המשאב האנושי אשר השקיע ונתן למאמץ המשותף להמשיך בפעילות החברה. באמצעותו וע"י מציאת פתרונות קריאטיביים, ניתן מענה לצרכי הצרכנים והלקוחות שלנו. בשיא העונה, היוותה השריפה בסופו של דבר מנוף לבניית מפעל חדשני יותר בחזית הטכנולוגיה המאפשר מתן מענה לסביבה צרכנית משתנה ומתקדמת. בספטמבר 1995, נחתם הסכם השותפות האסטרטגית עם קונצרן יונילבר העולמי, חברת הגלידה הגדולה בעולם. לפי הסכם זה %50 מהבעלות בחברת הגלידה עברה ליונילבר. השותפות האסטרטגית עם קונצרן יונילבר מהווה נקודת ציון גם בדמותו של שוק הגלידה המקומי הנחשף לראשונה במהלך 1995 למותגי הגלידה הבינלאומיים הגדולים ביותר: מגנום, קורנטו וסולרו ובעצם נחשף לפעילות שיווקית מקיפה, אותה לא הכיר קודם שכותרתה העיקרית - "חדשנות ודינמיות". במהלך 1996 הושלם האיחוד בין שתי החברות: שטראוס וויטמן לחברה אחת - "גלידת שטראוס".
מבנה הבעלות על גלידת שטראוס
%50 חברת שטראוס.
%50 יונילבר
מספר עובדים בעונה כ-500. מנכ"ל - שמוליק גולדברגר
תיק מוצרי האימפולס
מוצרים הנצרכים מחוץ לבית ובפרט במנה אישית, מגוון מאד מורכב ממוצרים ותיקים טובים כמו, קסטה, פרוטי וטעמקור, ובאותה עת מותגים נתמכים וחדשניים ביניהם: מגנום, קורנטו, סולרו ומקס. תיק המוצרים המגוון בטעמים ובפורמטים רבים הנותנים מענה לכל צורך פיזיולוגי או מנטלי של כל אחד מהצרכנים שלנו. אסקימו המוכר והפשוט כמו גם סולרו המתוחכם נותנים מענה לצורך להתרעננות, מגנום, שוקובו ומקס חלבי נותנים מענה לצורך בהתפנקות. תיק המוצרים המגוון המציע מענה לכל צרכן ולכל צורך מקפל בתוכו את ההבטחה עליה אנו מבוססים לתת לצרכננו... "רגעים קטנים של אושר, גלידת שטראוס".
תיק מוצרי חבילות הבית
תיק מוצרי חבילות הבית מגוון מאד ונותן מענה לכל צרכן - כל אחד מוצא את הטעם שהוא רוצה. מגוון המותגים מתחיל בגלידה המבוססת על שומן צמחי ומציעה גלידה טובה וחסכונית לכל המשפחה. חלומות, המותג פונה לכל המשפחה עם גלידת שמנת במגוון עשיר של גלידה עשירה עם תוספות עשירות של פירות, אגוזים, שוקולד ועוד. בראש סולם המיצוב היוקרתי עומדת גלידת קרמיסימו מותג הבית העשיר המציב אתגר לכל המתחרים במרקם הייחודי ובעושר גלידת השמנת. בתחום הקינוחים המוכנים להגשה מוביל המותג פנטסיה, המספק לצרכן הסופי ערך מוסף. מרקם המשלב גלידה ושוקולד מצטרפת צורה נאה של גלידת גלים. מוצרי חבילות הבית והזדמנויות הצריכה שהם מעניקים, בזוג, במשפחה, לאירוח, כולם מספקים לצרכנים שלנו...
מולטיפק - חבילות מאגדות
תחום מוצרים המאופיין כצריכת אימפולס (דחף) של מוצרים במנה אישית בתוך הבית. גלידת שטראוס כמו גם בתחומים אחרים, החלה בהובלת מהלך של שינוי התנהגות הצרכנים בעונת 1996 על-ידי הגדלת המודעות למגוון מוצרי המולטיפק המורכב גם הוא ממיטב המותגים המובילים ולצד מוצרים טובים וותיקים. במהלך השנתיים האחרונות, ישנו שינוי מהותי בהתנהגות הצרכנים וצריכת גלידה במנה אישית (אימפולס) בתוך הבית מהווה היום חלק מהותי בפעילות חברת גלידת שטראוס ומשקפת מובילות ומענה לצורכי הצרכן.
קרמבו
ענף נוסף, משני בפעילות גלידת שטראוס, מטרתו להגדיל את רמת הפעילות במפעל החברה במהלך עונת החורף. גם בתחום זה קרמבו גלידת שטראוס מהווה נקודות ייחוס לאיכות ולטעם.
מגזרים ייחודים
גלידת שטראוס פעילה ומציעה מגוון מותאם לקהלים ייעודיים המשקפים התנהגות צרכנית בעלת דפוס ייחודי, המגזר החרדי והמגזר הערבי.
פילוח- שוק הגלידות בישראל
הערכה בלבד
- גלידת שטראוס %47
- נסטלה מוטה %33
- ריאו %3
- פלדמן %3
- קולורדו %2
- בן אנד ג'ריס %1
- הגן דאז %1
- ד"ר לק + גלידת באר שבע + אלדו + מילנו + מסטיק קוזו ויצרנים נוספים (מקדונלד'ס) %10

תאריך:  27/06/2001   |   עודכן:  27/06/2001
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל זילבר, יחסי ציבור
לית נחשון, יחסי ציבור
החברה היא הספקית הגדולה בעולם לתוכנה בתחום פרוטוקולים של תקשורת בין הנושאים בסדנה: כלים ליישומי Bluetooth ו- VoIP
תמר ס.
הציגה הכנסות של 354 מיליון דולר. סך ההכנסות של 20 המוסדות המדורגים נאמד בכ-1.828 מיליארד דולר. בדירוג זה ישנם 6 מוסדות שלהם הכנסה גבוהה מ-100 מיליון דולר והם מהווים כ-%79.4 מסך ההכנסות של המוסדות.
דנית קלדרון, יחסי ציבור
הסכם ההתקשרות בין החברות מוערך בכ-3.5 מיליון דולר; יעקב לשם, הבעלים של חברת ארולייט, הצטרף כשותף באלונקס
סיגלית פרטל, יחסי ציבור
- הודעה מטעם דורן תקשורת;
במסגרת האתר מגזין חודשי - "גיוס נעים" - המכיל מידע, טיפים ועצות בנושא גיוס ושימור עובדים, ומיועד למנהלי משאבי אנוש ומנהלי גיוס.


כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il