X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Western Union
▪  ▪  ▪

אגלווד, קולורדו - (BUSINESS WIRE) - נשיא ומנכ"ל חברת Western Union, כריסטינה גולד, הודיעה היום על שינוי ארגוני כלל-עולמי שנועד לייעל את פעילות החברה ולארגן אותה על-פי שני מבנים אזוריים גלובאליים, וכן על פרישתו של איאן מארש, סגן נשיא ודירקטור מנהל לאזור אסיה והאוקיינוס השקט.
פרישתו של מארש תיכנס לתוקף החל מה-31 בדצמבר, 2008, ומארש עצמו ימשיך לשמש כיועץ מרכזי לחברה עד ל-31 בדצמבר, 2009.
האזורים החדשים, שתי האמריקות ואזור אירופה-מזרח תיכון ואסיה והאוקיינוס השקט (EMEA-APAC), נועדו להאיץ את צמיחת החברה ולספק קישור חזק יותר בין שירותי החברה ברחבי העולם ובסיס לקוחותיה.
"אנו כל העת בוחנים את הארגון שלנו על-מנת לוודא שיש לנו את המבנה הטוב ביותר המאפשר תגובה מהירה לדרישות הלקוחות והשווקים", אמרה גולד. "על-ידי ייעול מבנה ההנהלה, אנו מאמינים כי אנו יכולים להוסיף סינרגיות, ללמוד מהר יותר זה מזה, ולאפשר לעסק לצמוח בצורה אפקטיבית יותר".
היקמט ארסק, סגן נשיא ודירקטור מנהל לאזור אירופה, המזרח התיכון, אפריקה, ודרום אסיה (EMEASA), יהיה מעתה אחראי גם על פעילות החברה באזור אסיה והאוקיינוס השקט (APAC), תוך יצירת מבנה אזורי משולב, אשר יכונה EMEA-APAC. ארסק, היושב בווינה, שבאוסטריה, יקבל על עצמו את האחריות לאזור אסיה והאוקיינוס השקט ב-1 בינואר, 2009.
ארסק הצטרף לחברת Western Union בספטמבר 1999 בתור סגן נשיא לאזור דרום אירופה, והרחיב את תחומי אחריותו כך שכללו את אזורי מרכז ומזרח אירופה. בשנת 2003, מונה ארסק לסגן נשיא בכיר לאזור אירופה, המזרח התיכון ודרום אסיה (EMEASA), והתקדם לתפקיד סגן נשיא מנהל ב-2006. במסגרת תפקידו הנוכחי, ארסק הכפיל את ההכנסות מאזור אירופה, המזרח התיכון ודרום אסיה, ופיתח את רשת הסוכנים האזורית המונה כעת למעלה מ-200,000 נקודות סוכן. לפני העסקתו בחברת Western Union, החזיק ארסק בתפקידים מובילים והיה בעל עבר מוכח בתחום השירותים הפיננסיים בחברות GE Money Capital ו-Europay / MasterCard.
סטיוארט סטוקדייל, סגן נשיא מנהל ונשיא לאזור ארה"ב וקנדה, אשר הצטרף לשורות החברה ביוני 2008, ירחיב את תחום אחריותו גם לאזור אמריקה הלטינית והאיים הקריביים (LACA), כאשר ליז אליסיה-וולז, סגנית נשיא מנהלת לאזור אמריקה הלטינית והאיים הקריביים, תהיה מעתה כפופה לסטוקדייל. האזור החדש, אשר יכונה אזור האמריקות, יאחד את הנהגת החברה בעסקיה בשוק דינאמי זה. סטוקדייל, היושב באנגלווד, קולורדו, ייכנס לתפקידו החדש מייד.
החל משנת 2002, שימש סטוקדייל כסמנכ"ל שיווק בחברת Simon Property Group, חברת הנדל"ן הגדולה ביותר בארה"ב המוחזקת בידי הציבור, וכן שימש כנשיא חברת Simon Brand Ventures. הוא אף שימש סגן נשיא מנהל וסמנכ"ל שיווק בחברת Conseco, Inc, והחזיק בתפקידים לשיווק כלל-עולמי ופיתוח מוצרים בחברות MasterCard International ו-American Express. סטוקדייל החל את דרכו כמנהל מותגים בתאגיד Proctor & Gamble.
גולד הוסיפה, "החלטתו של איאן לפרוש נעשתה במועד בו הצלחנו לשרטט את דרכה של Western Union באזור אסיה והאוקיינוס השקט. איאן היה למנהיג רב ערך בחברת Western Union וחבר מרכזי בוועדה המנהלת, אשר הוכיח שוב ושוב את יכולתו הטבעית לחשוב מעבר לקיים ולקבל שינויים משמעותיים בדפוסי השוק והתנהגות הצרכנים. אנו אסירי תודה לאיאן, והוא יחסר לנו כעמית ברוך כישרונות".
אודות Western Union
חברת (Western Union (NYSE: WU, הינה חברה מובילה לשירותי העברת כספים בכל העולם. יחד עם חברותיה המסונפות, Orlandi Valuta ו-Vigo, מספקת Western Union לצרכנים דרכים מהירות, אמינות ונוחות לשלוח ולקבל כספים בכל רחבי העולם, כמו שליחת תשלומים ורכישת המחאות כספים. החברה פועלת באמצעות רשת של למעלה מ-365,000 נקודות סוכן בלמעלה מ-200 ארצות וטריטוריות. חברת Western Union המקורית, שהתפרסמה תודות לשירותי הטלגרף החלוציים שלה, נוסדה עוד ב-1851. למידע נוסף, ניתן לבקר באתר www.westernunion.com.

תאריך:  05/11/2008   |   עודכן:  05/11/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il