בנק ירושלים יוצא בקמפיין פרסומי בהיקף של כ-350 אלף שקלים לקידום פעילות הבנק בתחום הפיקדונות ותוכניות החיסכון ללקוחות קמעונאיים. הקמפיין יעלה, בין היתר, באמצעות משרד הפרסום GPS ומשרד האינטראקטיב E-DOLOGIC ויכלול מודעות בעיתונות המודפסת, באנרים באתרי אינטרנט מובילים והפצת ניוזלטרים.
הקמפיין, השלישי בסדרת "שולה, זה לא אישי. את העו"ש אני ממשיך איתך, אבל פיקדון צמוד מדד אני עושה רק בבנק ירושלים, שנותן לי תשואה גבוהה ומובטחת". במסגרת המבצע, מציע הבנק ללקוחות כל הבנקים, תכנית חיסכון צמודת מדד לחמש שנים עם קרן מובטחת מפני ירידת המדד, בריבית שנתית של 4.7% למפקידים 100,000 שקלים ומעלה ותחנת יציאה ראשונה בתום שנתיים בריבית 3.76%. בנוסף, מציע הבנק מגוון של מסלולי הפקדה צמודי מדד בריביות אטרקטיביות וגם לסכומי הפקדה נמוכים מ-100,000 שקלים.
לדברי מנהלת מערך השיווק בבנק ירושלים, דינה פרומוביץ', "בעקבות המשבר שפוקד את השווקים והורדת הריבית על-ידי בנק ישראל אנו עדים כיום למעבר של מפקידים לאפיק הסולידי צמוד המדד שמציע תשואה גבוהה ומובטחת בהשוואה לתשואות באפיקים הסולידיים הלא צמודים. בנק ירושלים מחויב ללקוחותיו וימשיך להציע אלטרנטיבות נכונות להשקעה בתקופות כאלה".
סכום ההפקדה המינימלי הוא 100,000 שקלים. המבצע מיועד ללקוחות כל הבנקים ואינו מותנה בהעברת משכורת. הבנק שומר לעצמו את הזכות לשנות את המבצע בכל עת.
בנק ירושלים משרת כ-110,000 לקוחות קמעונאיים באמצעות מערך של 16 סניפים. בנק ירושלים הוא בנק מסחרי מתמחה הפועל בחמישה תחומים עיקריים: פעילות עם משקי בית, מימון בניה למגורים בשיטת "ליווי סגור", אשראי מסחרי, בנקאות פרטית לתושבי חוץ ושוק ההון והחיסכון. הבנק מספק שירותים למשקי הבית בתחומים הבאים: משכנתאות והלוואות לדיור, הלוואות לרכישת רכב, חסכונות ופיקדונות, השקעות בשוק ההון ועוד.