X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מועצת הפיס לתרבות ואמנות
▪  ▪  ▪

מועצת הפיס לתרבות ואמנות הקצתה מיליון שקלים לתמיכה בהפקה וייזום של אקוספרה - האירוע הירוק הגדול במדינה לאמנות וסביבה, שיתקיים בחוה"מ פסח בתאריכים 16-12 באפריל 2009. אקוספרה יתקיים במרחב הפתוח בטבע, בין כרמי זיתים עתיקים סביב כפר האמנים עין הוד. האירוע יתקיים בשיתוף המועצה האזורית חוף הכרמל.
מפעל הפיס שמשנה את יעדי תמיכתו בהתאם לצורכי החברה, מפנה לאחרונה תשומת לב לנושא הסביבה. כגוף שמקצה מיליארדי שקלים לבנייה ציבורית, יזם מפעל הפיס תהליך, שבסיומו יגובשו קריטריונים לבנייה ציבורית ירוקה בשיתוף משרדי הממשלה ומוסדות אקדמיים. במקביל מתגבשים במפעל הפיס כללי התנהגות ונהלים העולים בקנה אחד עם המודעות לצרכי הסביבה. במסגרת זו גם מועצת הפיס לתרבות ואמנות מעניקה תמיכה לפרויקטים תרבותיים אמנותיים עם אוריינטציה אקולוגית.
אקוספרה מתעתד להיות האירוע הראשון, הגדול ביותר בישראל, שנערך בנושא אדם סביבה. האירוע יפגיש לראשונה את הציבור הישראלי עם כל רוחב היריעה של העולם הירוק ותפיסת מושג הקיימות.
עד כה הודיעו על השתתפותם כל הגורמים המובילים את תחום הגנת הסביבה בישראל: קק"ל, החברה להגנת הטבע, המשרד להגנת הסביבה, רשות הטבע והגנים, אדם טבע ודין, חיים וסביבה, המועצה לישראל יפה ואחרים.
הרעיון המוביל את האירוע הוא מושג הקיימות - מושג המבוסס על תפיסת עולם, המתחשבת ביכולת של הדורות הבאים לספק את צרכיהם ומכוונת את האדם לחיים מתוך אחריות לסביבה ולחיים בה.
האירוע מתוכנן כמרחב חוויתי עם שלל תכנים ופעילויות למשפחה ולילדים: מתחמי תוכן סביב קיימות ושמירה על הסביבה, טיולי אופניים, תיאטרון בטבע, מפגש עם אנשי ציבור וסביבה, שוק איכרים אורגני, יריד עיצוב ירוק ותערוכה מסחרית רחבת היקף המציגה צרכנות ירוקה ופתרונות ירוקים לבית. במרכז האירוע תעמוד תערוכת אמנות בינלאומית ראשונה בישראל העוסקת ביחסים בין האדם לסביבה. את התערוכה תאצור דנה תגר.
התערוכה נועדה לעורר שאלות ולשקף את שלב "הנדנדה" הסבוך שבו אנו חיים ביחסי האדם והסביבה, ולהתמודד גם עם היבטים חברתיים ופוליטיים הקשורים למקום עצמו. לתערוכה מוזמנים אמנים הפועלים בישראל ומחוצה לה, חלקם עוסקים באופן מודע בנושא הקיימות וחלקם באים מתפיסות אחרות, המאתגרות את התפיסות ה"ירוקות".
בימים אלה ממשיכים יזמי האירוע, איה שהם וניב הורוביץ והחברות DNA CONTENT, בניהולה של לימור להב ו-Top Marketing International, בניהולו של אלון בן דוד ברתימת חברות בעלות אוריינטציה של שמירה על איכות הסביבה - להשתתפות באקוספרה ולהרחבת מעגל המודעות לנושא.

תאריך:  17/12/2008   |   עודכן:  17/12/2008
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מנחם גרנית
- הודעה מטעם רשת ג'
ענבל פלדי מקולי
- הודעה מטעם קבוצת קידום
שרון דהאן
- הודעה מטעם עיריית עכו
שחף נייבורג
- הודעה מטעם רשת קרייזי ליין
עודד מזרחי
- הודעה מטעם עיריית פתח תקוה
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il