רשת ניו-פארם יוצאת השבוע בקמפיין חגיגת סוף שנה, אשר במסגרתו תציג את המבצע המוביל של השבוע: אלפי פריטים במבצע 1+1 מתנה, במחלקת הקוסמטיקה, הטואלטיקה והתינוקות.
במבצע ישתתפו פריטים מכל הקטגוריות הרלוונטיות: איפור, טיפוח, בישום, תחליבי רחצה, קרמים לגוף, אביזרים ומוצרי טיפוח לתינוק ועוד.
הקמפיין, שיעלה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון כולל: פרסום שיעלה בערוצי הטלוויזיה 2, 10 ו-9, עיתונות ארצית ומקומית, קמפיין רדיו וקידום מכירות רחב בסניפי הרשת. כמו-כן ייערך מסע פרסום גם בעיתונות המיועדת למגזר הרוסי, הערבי והחרדי.
הקמפיין נאמד בשווי כולל של כ-1 מיליון שקלים. איתן ששון, סמנכ"ל השיווק והמכירות של הרשת, צופה גידול בשיעור של כ-15% בסך המכירות הכולל של מחלקת הקוסמטיקה, וזאת בעקבות הקמפיין ולאור אטרקטיביות ההנחות בעיקר בקטגוריות הפונות לנשים.
לדבריו: "אירועי סוף שנה הם בבחינת חג עבור הנשים בישראל, ורבות מהן נוהגות לרכוש מוצרים חדשים, ובעיקר מוצרי קוסמטיקה". עוד מסר ששון: "מבצעים משולבים גם במחלקת הקוסמטיקה, גם במחלקת התינוקות וגם במחלקת הטואלטיקה נותנים מענה אמיתי לצרכי הלקוח, בייחוד בתקופה זו, כשהמיתון כבר מורגש. ניו-פארם מציעה ללקוחותיה אטרקטיביות אמיתית בכל המחלקות".
מבצעי סוף השנה מציעים לצרכן מאות מוצרים במבצע 1+1 מתנה, ביניהם:
תחליבי רחצה של המותגים המובילים: כיף, הוואי, קרמה ונקה 7; קרמי גוף של קרמה, ניוואה, ד"ר פישר ועוד. בנוסף, מגוון אביזרי תינוקות ומוצרי טיפוח לתינוק. במחלקת הקוסמטיקה משתתפים במבצע מאות מוצרי איפור וטיפוח של החברות המובילות, ביניהן: לוריאל, רבלון, אהבה, קרליין, ג'ייד, מייבלין, סופט טאץ' ועוד. וכן מאות מותגי בישום, ביניהם: הוגו בוס, רושס, בשמי דיור, ראלף לורן, בולגרי, בשמי קשארל, אסתי לאודר, קלווין קליין, ג'יבנשי ועוד.