חברת אגד העלתה קמפיין רחב שמדגיש את דאגתה לאיכות הסביבה באמצעות פרסום אליקים הרמן. הקמפיין משודר בערוצי הטלוויזיה 22,11 10 ו-9 וכן בעיתונות היומית והעסקית. תקציב הקמפיין עומד על כמיליון דולר.
הקמפיין מבליט את הכנסתם לשימוש של אוטובוסים חדשים אותם רכשה אגד, העומדים בתקן יורו 5 המחמיר להפחתת זיהום האויר.
"סדרת האוטובוסים החדשה של אגד מביאה עימה בשורה חדשה לענף התחבורה הישראלי - רכבים איכותיים העומדים בתקן המחמיר ביותר בנושא איכות סביבה", אומר דני אליקים, מנכ"ל פרסום אליקים הרמן. "על-מנת להדגיש נושא זה בחרנו לבסס את הקמפיין על רעיון שונה ומיוחד במרכזו קטע קצר המתאר צמיחתו של נבט במהלך כ-36 שעות. את הקטע האצנו באמצעי עריכה וקיבלנו תוצאה סופר מעניינת", הוסיף אליקים.
אודות פרסום אליקים הרמן
משרד הפרסום אליקים הרמן הוקם בשנת 2000 ומספק פתרונות יצירתיים ללקוחות בינוניים וגדולים. הצוות כולל אנשי מקצוע בעלי נסיון רב - צוות שיכול לתת ללקוחות מענה הוליסטי ולקדם את עסקיהם באמצעות פתרונות מבריקים ומפתיעים. בראש המשרד עומד דני אליקים, מוותיקי ענף הפרסום בארץ וד"ר דן הרמן, אסטרטג עסקי בעל מוניטין בינלאומי.