דור אלון משיקה קמפיין טלוויזיה חדש באמצעות משרד הפרסום שטרית מדיה, בבעלותה של רות שטרית. זהו סרט מסע של ילד דרך נופיה של הארץ מצפון ועד דרום.
הסרטון מצולם מתוך רכב ומחלונותיו נשקפים נופיה המרהיבים של הארץ. הקמפיין מלווה בנעימת השיר "זה קורה" של שמוליק קראוס אשר עובד מחדש לגרסה אינסטרומנטלית מרגשת. במהלך הסרטון מועברים ערכי החברה כמובילה וחלוצה בתחומה, תוך דגש על שמירה על איכות הסביבה, רמת שירות מעולה, פריסת תחנות מיטבית וחדשנות.
אופק אקרמן הוא הילד אשר מוביל את הקמפיין וזהו הקמפיין השמיני בשנתיים האחרונות בו הוא משתתף.
לדברי רות שטרית יו"ר ובעלים שטרית מדיה גרופ: "לא הרחקנו עד הרי הקוטב ולא לנוף היערות באמזונס, הפעם חשבנו שמזמן לא פינינו את הבמה לארץ המרהיבה שלנו. זה כוחו של הקמפיין שכל עוצמתו בנופי ישראל מדן ועד אילת, בצניעותו ובאסתטיקה המרהיבה... הקמפיין הוא המשך טבעי לעשייה של דור אלון, שפועלת ועושה למען איכות הסביבה בישראל ומדי שנה ממוקמת תמיד כאחת מעשר החברות המובילות בישראל בהשקעת המשאבים וטיפוח הסביבה...".
הקמפיין יעלה בערוצים 2, 10, 24 ו-9 בעלות כוללת של כשלושה מיליון שקלים, והוא שלב ראשון במהלך רחב יותר בפעילות של מבצעים ומהלכים שיווקים במדיות נוספות.
במאי: מנו קדוש; מנהל קריאיטיב: גילי שחק; קריאיטיב פלנר - תסריט: ירון תגר; ארט: יואב שומאכר; סופרווייזר: מיכל בן זקן; חברת הפקה: אוג.