X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ITGI
▪  ▪  ▪

חברת ITGI מדיקל הישראלית, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי, תשיק את סטנט ה-Over and Under®, היחידי המכוסה 100% ברקמה מן החי, בשמונה מדינות נוספות.
חברת ITGI מדיקל חתמה עם חברת Alvek S. A. מיוון על הסכם הפצה בלעדי של סטנט Over and Under® במדינות יוון, קפריסין ובמדינות יוגוסלביה לשעבר - סלובניה, סרביה, קרואטיה, מונטנגרו, מקדוניה ובוסניה הרצגובינה. חברת ITGI מתכוונת להתחיל בפעילות ביוון, קפריסין וסלובניה באופן מיידי. בשאר המדינות תחל הפעילות עם סיום תהליך הרישום האדמיניסטרטיבי של המוצר בהן.
סטנטה-Over and Under® הוא בעל אישור מכירה באירופה (CE mark) והינו הסטנט היחידי המכוסה 100% ברקמה מן החי המיועד לשימוש בכלי דם כליליים (של הלב) למקרים בהם יש צורך להפריד את דפנות כלי הדם מהחלל בו הוא זורם. הסטנט מיועד לטיפול בהיצרויות מעקפים, מפרצות ומצבי חרום כדוגמת ניקוב העורק במהלך צנתור.
חברת ITGI כבר מוכרת את הסטנט בתשע מדינות. החברה החלה למכור לראשונה את הסטנט בחודש מאי 2008, ומאז היא ביצעה מכירות בגרמניה, הולנד, ברזיל, אנגליה, אירלנד, שווייץ, אוסטריה, ישראל וטורקיה בהסכמים עם פוטנציאל מכירה של מיליוני שקלים כבר בשנת המכירה הראשונה.
אפרי ארגמן, מנכ"ל ITGI מדיקל, מציין "אנחנו שמחים על הרחבת פעילותנו לשמונה מדינות נוספות ועל ההכרה הבינלאומית ההולכת וגדלה לאיכות הסטנטים שלנו. הסכם זה יוביל את החברה להשלמת מכירות ביותר מעשר מדינות וזאת תוך פחות משנה מאז החלנו בהליכי המכירה הראשונים והינו חלק מהאסטרטגיה שלנו להביא את הטכנולוגיה לחולים הזקוקים לה בכל מקום בעולם בו אנו יכולים לפעול. הסטנט שפיתחה ITGI הוא מוצר פורץ דרך בתחום הקרדיולוגיה ובעל יתרונות ברורים בהגנה בפני סיכונים אפשריים בתהליך הצנתור ולאחריו. רופאים מובילי דעה רבים בעולם מתעניינים, ומשתמשים בסטנט Over and Under® בשל הפתרונות הייחודיים והפשוטים שהוא מציע".
חברת ITGI מדיקל הוגדרה ב-2008 כ"חברה מהפכנית בתחום הסטנטים" על-ידי חברת הייעוץ והמחקר הגדולה פרוסט אנד סאליבן. חברת ITGI מדיקל היא חברה ביוטכנולוגית העוסקת במחקר, פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים המכוסים ברקמה מן החי. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו פועלת ITGI מדיקל, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2010.

תאריך:  03/03/2009   |   עודכן:  03/03/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il