X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם רשת מחסני כמעט חינם
▪  ▪  ▪

רשת מחסני כמעט חינם יוצאת בהטבה קיצונית לרגל יום העצמאות, במסגרתה יוכלו לקוחותיה לרכוש מארז המבורגר או קבב משפחתי של מותג מוביל (מעדני הטלה) ב-50 אגורות בלבד (מארז משפחתי סטנדרטי במשקל 400 גרם) במסגרת כל רכישה בסניפיה.
עלות המהלך לרשת עומדת על כשני מיליון שקלים ובמסגרתו היא רכשה כ-500 אלף יחידות של המארזים, על-מנת לנסות לספק את כל הביקוש שייווצר ולנסות עד כמה שאפשר למנוע חוסרים.
המבצע ניתן יהיה למימוש בכל סניפי הרשת החל מיום ב' 20.4.09 ועד יום העצמאות, שיתקיים בתאריך 30.4.09 (כולל יום העצמאות עצמו), או עד גמר המלאי (עם זאת, יש לציין כי לאור כמות המארזים הגדולה שנרכשה, ברשת לא צופים כי המלאי ייגמר לפני יום העצמאות).
מהנהלת הרשת נמסר כי מימוש ההטבה יוגבל לרכישה אחת לכל קונה, וזאת על-מנת לנסות שכל לקוחותיה יוכלו ליהנות מהמבצע. עוד נמסר כי במסגרת ההיערכות למבצע, תתגבר בצורה משמעותית את מצבת כוח האדם בסניפיה, וזאת על-מנת למנוע תורים ארוכים ואי נוחות למבקרים בחנויות.
רני צים, יו"ר קבוצת צים המפעילה את רשת מחסני כמעט חינם מסר: "מדובר במהלך שיזמנו על-מנת לאפשר ללקוחותינו הנאמנים ליהנות מהטבה אמיתית וייחודית, לאור המצב הכלכלי הנוכחי. אנו נערכים לכמויות ענק של המארזים כמו-גם לתגבור הקופות, וזאת על-מנת שהמבצע יעבור בצורה החלקה ביותר. יש לציין כי חשוב היה לנו לייצר מבצע נטול 'אותיות קטנות' והתניות, ולכן אפשרנו לממש את ההטבה במסגרת כל רכישה ללא הגבלת סכום. כמו-כן חשוב לנו לתזכר את לקוחותינו כי ללא כל קשר למבצע הנ"ל, הרשת עדיין ממשיכה במדיניותה לספק את הסל הזול ביותר במדינה, ומקיימת שלל מבצעים נוספים במקביל".
רשת מחסני כמעט חינם מונה 18 סניפים בפריסה ארצית עם דגש על הפריפריה, ונחשבת לרשת ה-Heavy Discount הפרטית בעלת המספר הרב ביותר של סניפים, עם מחזור של למעלה ממיליארד שקלים בשנה. סניפי הרשת פרוסים באשדוד, רמלה, רחובות, אור יהודה, מודיעין, בית שמש, פתח תקוה, תל אביב (נחלת יצחק), עתלית, טירת הכרמל, נצרת עלית, נצרת, עפולה, מגדל העמק, טבריה וכוכב יאיר.
בשנה הקרובה צפויה הרשת לפתוח עוד עשרה סניפים ולקלוט כ-1,500 עובדים חדשים. לאחרונה העלתה הרשת קמפיין פרסומי בטלוויזיה, בהשתתפות מחוסרי עבודה אמיתיים אשר "באמת צריכים את הכסף" ואשר גרר הד תקשורתי רב.
לטענת מנהלי הרשת, הקמפיין הצטרף לאסטרטגיה הכללית של הרשת שמבצעת בשנה האחרונה מהלכי "נתינה" רחבים לציבור, ובחודש דצמבר האחרון חילקה למובטלים ולגמלאים כ-80 אלף 'סלי שבת' עם מוצרי יסוד והשקיעה במהלך כ-800 אלף שקלים.
עת עליית הפרסומת אמר רני צים, בעלי ויו"ר קבוצת צים המפעילה את הרשת כי: "לאור המצב, המיתון והפגיעה בשכבות החלשות, חשבנו על דרך לתת לאנשים שקשה להם היום, ולהחזיר לאלו שבתקופות הטובות יותר הם אלו שהביאו אותנו לאן שהגענו עד היום".

תאריך:  21/04/2009   |   עודכן:  21/04/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il