X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת ימבטבע
▪  ▪  ▪
האיים המלדיביים [צילום: יח"צ]

חופשות ירח הדבש, המאפיינות לרוב תקופה זו של השנה, לובשות השנה כסות מעט שונה עקב תקופת המיתון בה אנו שרויים. חברת התיירות ימבטבע, אשר מודעת מחד לכמיהת הזוגות הצעירים לחופשת ירח דבש מפנקת, ומנגד למגבלות הכספיות הבולטות בשנה זו בכיסו של הזוג הצעיר, מציגה השנה מגוון עשיר של חבילות ירח דבש ליעדים לא שגרתיים במחירים לא שגרתיים.
חבילות ירח דבש אלו מאופיינות בקשת עשירה של אטרקציות, בסדרת מבצעים והנחות ובעיקר במחירים ראשונים מסוגם ליעדים, המותאמים לכיסו של הזוג הצעיר, אשר היו עד כה בקרב ישראלים רבים, בגדר חלום בלתי מושג.
חבילות ירח הדבש מתמקדות אך ורק ביעדים טרופיים ואקזוטיים, ביניהם באיים המלדיביים, טנזניה, זנזיבר, מרוקו וגולת הכותרת היא היעד החדש, שכבר בימים אלו 'נכבש' על-ידי התיירות הישראלית - הפיליפינים.
מחירי חבילות ירח הדבש מתחילים ב-1,500 דולר עבור שמונה ימי נופש קסומים, הכוללים אירוח בבתי מלון ברמה גבוהה, טיסות ואטרקציות שונות הייחודיות לרוח החוויתית המאפיינת את חברת ימבטבע (טיולי ג'יפים, צלילות, ספארי וכד').
"נדמה כי את אירופה הקלאסית, יוון, טורקיה וארה"ב, מחליפים כעת היעדים הטרופיים בכל הקשור לנופש ירח הדבש", גורסת ורד שורץ, סמנכ"ל השיווק של חברת ימבטבע, ומוסיפה כי, "הביקוש של הזוגות הצעירים לירח דבש לא שגרתי עולה משנה לשנה, ואת הגיוון הם מוצאים כעת ביעדים הטרופיים הקסומים והמפנקים אשר מאפשרים את הפיכת הפנטזיה למציאות במחיר שווה לכל כיס, נוכח המציאות הקיימת".
ביעדים הטרופיים המפנקים שמציעה חברת ימבטבע כדוגמת טנזניה, זנזיבר, האיים המלדיביים ועוד רבים וקסומים, ניתן למצוא את הפינוק האולטימטיבי של רוגע, שלווה, חופים מדהימים, מלונות בוטיק ייחודיים, אטרקציות מקומיות, גלישה, צלילה וכד', כאשר לכל מקום הקסם הייחודי לו.
הייחודיות שמאפיינת את חבילות ירח דבש של ימבטבע טמונה בהתאמתן האישית של החבילות לזוג הצעיר, על-פי בחירתו והחלטותיו, בדגש על שמירת הפרטיות, ושמירה על רמת הפינוקים בצורה מוקפדת.
מבצע מיוחד בימים אלו לכל המזמינים חבילות ירח דבש עד סוף החודש: 400 שקלים הנחה לזוג.
דוגמאות לחבילות ירח הדבש של ימבטבע:
  • חבילת ירח דבש מפנקת באיים המלדיביים: שבעה לילות של 'מדינת ים', הממוקמת באוקיינוס ההודי. חבילת ירח דבש ייחודית המאפשרת את חווית הים במלואה, החל ממגוון עשיר של ספורט ימי, וכלה בנופש 'בטן-גב' ובמלונות מפנקים במיוחד על בסיס חצי פנסיון, וכן הנאה מנוף קסום של רצועות חוף לבנות ובתוליות, איי אלמוגים מופלאים ושפע של אפשרויות לנופש מפנק וחלומי. ועכשיו במחירים שטרם היו החל מ-1339 אירו (כולל בתי מלון, טיסות, העברות).
  • חבילת ירח דבש באי התבלינים - זנזיבר: שבעה לילות על אי קסום וצבעוני, שחופיו נושקים למימיו הצלולים של האוקיינוס ההודי והתיירות בו מאופיינת בגילאים צעירים מכל קצוות תבל. חופשה בזנזיבר משלבת נופש בחופים טרופיים לבנים, המאפשר חווית צלילה חד פעמית מסוגה, עם טיולים באתרים ייחודיים למקום, כדוגמת יער הקופים, חוות התבלינים, אי העבדים, ועוד... עלות לאדם: 1,710 דולר (כולל בתי מלון, טיסה והעברות).
  • חבילת ירח דבש בפיליפינים: יעד חדש בחברת ימבטבע, המציע את פינוקי תאילנד עם נופים חדשים ואקזוטיים. גן עדן לאוהבי הים והחופים, גולשים, צוללים וחובבי השופינג והנופש. חופשה בת שבעה לילות, המשלבת ימי נופש באיים הקסומים עם אפשרות לשילוב ימי טיול. עלות לאדם: 1,790 דולר (כולל בתי מלון, טיסות, העברות).
  • חבילת ירח דבש בסרי לנקה: שמונה ימים המשלבים נופש 'בטן-גב' עם וטיול הרפתקני באי המשלב את כל האטרקציות של המזרח עם תרבות שעדיין אינה ממוסחרת - חופי רחצה מדהימים חול זהוב, ים טורקיז, שמורות טבע, פארקים, יערות גשם, רמות עם נופים מיוחדים, מטעי התה הרבים, ספארי רכיבה על פילים, אוכלוסיה שקטה וצנועה, מקדשים בודהיסטים והינדים, טקסים מסורתיים, בניה קולוניאליסטית ועוד.עלות לאדם החל מ-1,790 דולר (כולל בתי מלון, טיסות, העברות ומדריך פרטי).
  • חבילת ירח דבש במרוקו: מרוקו הצבעונית קסומה ומדהימה ביופייה. ירח דבש המשלב חופשה, נופש ומראות מעולם אחר. ערי מלוכה מרשימות, תרבויות מרתקות, שווקים, כפרים ציוריים ומדבר הסהרה. האוכל המרוקאי המגוון והעסיסי והפולקלור המקומי מוסיפים לחוויה והאירוח האיכותי המאופיין בלינה בקסבות - ריאדים מפוארים שהוסבו לבתי מלון בוטיק, משלים את החוויה האותנטית במלואה. עלות לאדם: החל מ-2000 דולר (כולל בתי מלון, טיסות, העברות והדרכה צמודה בעברית).

תאריך:  12/05/2009   |   עודכן:  12/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
רות סיוון
- הודעה מטעם תערוכת הגדה של יצירה
דנה אברהם
- הודעה מטעם משרד התחבורה
איתי גדסי
- הודעה מטעם עיריית אלעד
עדי וילדר
- הודעה מטעם חברת סיימן
לילה בן הרוש
- הודעה מטעם סדנת BODY TYPES
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il