X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת Avaya
▪  ▪  ▪

בית-החולים אסותא אשר הקים לאחרונה מוקד שירות לקוחות טלפוני מתקדם (Contact Center), הכולל כ-400 עמדות, מוקד IP מבוסס על הפתרון Avaya Contact Center, בחר בפתרון של AVAYA גם למערכת הטלפונים בבית החולים החדש, מערכת זו כוללת כ-1000 משתמשים. פתרון ייחודי זה כולל גם טלפון IP לכל חולה המאושפז בבית החולים.
על ביצוע הפרויקט אחראית חברת יבמ ישראל, המשמשת כאינטגרטורית של AVAYA בישראל. היקף ההשקעה בפרויקט: כשני מיליון שקלים.
בית-החולים אסותא, שנוסד בשנת 1934, מפעיל כיום תריסר מכונים ומרכזים רפואיים בתשע ערים ברחבי הארץ, ונחשב למתקדם ביותר בישראל ובמזרח-התיכון, מבחינת השירותים והמערכות הרפואיות שהוא מציע.
הקמפוס המרכזי של אסותא (לשעבר ברחוב ז'בוטינסקי בתל-אביב) יעבור בקרוב למשכנו החדש ברמת-החייל, אשר יחובר ברשת טלפונית מתקדמת אחת לכל הסניפים והמכונים של בית החולים ברחבי הארץ.
מאיר פרידמן, מנהל הפעילות העיסקית באוויה ישראל: "בית-החולים אסותא הוא מוסד מוביל בתחומו, גם טכנולוגית, שחותר למצוינות בשירות. ההצלחה ביישום פתרון ה-Call Center שלנו הובילה לפרויקט הנוכחי, שיש לו חשיבות גם מבחינת תרומתו לאיכות השירות וגם בגלל הפוטנציאל הברור לצמצום העלויות התפעוליות".
חיים זוארץ, מנהל ITS ביבמ ישראל: "הפתרונות של Avaya מציגים בשלות טכנולוגית שמאפשרת הגירה פשוטה לטלפוניית IP, בלי לאבד זמן או פונקציונאליות. הרווח ממעבר כזה קשור גם לצמצום עלויות התקשורת השוטפות אך גם לתכונות המתקדמות של המערכת, והאינטגרציה המצוינת עם הכלים הקיימים".
אודות Avaya
חברת Avaya מציעה לעסקים וארגונים פתרונות ושירותים לתכנון, הקמה וניהול רשתות התקשורת שלהם. למעלה ממיליון עסקים ברחבי העולם, לרבות 90% מחברות ה-Fortune 500, מתבססים על הפתרונות והשירותים של Avaya לייעול תהליכים, שיפור הפרודוקטיביות והשגת יתרון תחרותי.
Avaya היא מובילה עולמית בתחום ה-VoIP ובשילוב יישומי קול ונתונים על-גבי רשתות ארגוניות. לקוחותיה, ביניהם ארגונים ועסקים גדולים וקטנים כאחד, נהנים משיפור מתמיד בביצועים העסקיים שלהם, בזכות הפתרונות המתקדמים, הבטוחים והאמינים של החברה. www.Avaya.com.

תאריך:  12/05/2009   |   עודכן:  12/05/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il