פרטיזן תקשורת שיווקית המתמחה בפנייה לדוברי רוסית, תטפל בתקציב למגזר הרוסי של NESTLE PURINA, יצרנית מזון כלבים וחתולים הגדולה בעולם והמובילה גם בישראל.
לדברי אולגה וולפסון, מנכ"לית משותפת בפרטיזן, "NESTLE PURINA עושה מהלך נכון בכניסה לשוק הרוסי על-ידי יחסי ציבור. היא תופסת נישה חשובה מאד של התוכן והמידע שמסופק לצרכן הרוסי בתחום חיות מחמד בשפת האם. הנישה הזאת עדיין פנויה. זהו אחד התחומים בו אנשים תמיד יחפשו מידע ועצה ו-NESTLE PURINA תהיה שם בשבילם".
שמואל גביר, מנהל שיווק של NESTLE PURINA, מציין, "זיהינו פוטנציאל רב בפלח השוק של דוברי רוסית שאינו מנוצל עד כה בענפינו. במגזר הרוסי אחוז מחזיקי חיות מחמד גבוה מאד. אנו מייחסים חשיבות רבה לקהל זה".
טל כרמי, בעלים של טל גל בע"מ, המפיצה את מוצרי NESTLE PURINA: "במגזר הרוסי מחזיקים בעיקר כלבים וחתולים גזעיים ומשקיעים מאד באחזקתם. אנו רואים בחנויות ואצל בעלי מקצוע שדוברי רוסית מחפשים את האיכות ואת הבריאות עבור חיות המחמד שלהם ומביעים עניין רב במוצרים שלנו. אנחנו חושבים שזה זמן מצוין שנפנה אליהם באופן ממוקד".
פרטיזן תקשורת שיווקית בע"מ, מתמחה בפניה ממוקדת לציבור דוברי רוסית, בישראל ומחוצה לה, באמצעים שיווקיים ותקשורתיים. מזה כשש שנים מספקת החברה ארגז כלים עשיר של תוכן וערך שיווקי ממשי ללקוחות ציבוריים, פוליטיים ומסחריים כאחד, החל משלב המחקר והתכנון האסטרטגי וכלה בביצוע הלכה למעשה (יחסי ציבור,פרסום,תוכן שיווקי). בין לקוחות החברה: המשרד לקליטת העלייה, קק"ל, HOT ,TRU, ועידת התביעות, סל"ע, התאחדות יזמים ועוד.