X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ITGI מדיקל
▪  ▪  ▪

ישראל שרייבר מונה לתפקיד מנכ"ל חברת ITGI מדיקל, העוסקת במחקר פיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים המכוסים ברקמה מן החי. שרייבר, בעל תואר שני מהטכניון, כיהן כנשיא ומנכ"ל חברת הטכנולוגיה הרפואית איתמר מדיקל כ-10 שנים, וקודם לכן שימש בתפקידי סגן נשיא בחברת אלסינט במשך שש שנים.
השיקול העיקרי שהנחה את חברי דירקטוריון ITGI בבחירה בשרייבר כמנכ"ל, הוא הרצון לביסוס צמיחת החברה ובהאצת הגידול. שרייבר הוביל את איתמר מדיקל מקבוצת מחקר ופיתוח למעמד של ספק מוביל עולמי בתעשיית המכשור הרפואי עם שיעורי רווח גולמי של כ-80%. כמו-כן, בתקופתו כנשיא ומנכ"ל החברה השלימה איתמר מדיקל גיוס של יותר מ-65 מיליון דולר בכמה סבבים כולל הנפקה בבורסה בתל אביב.
יו"ר החברה, צבי בומס, מציין כי "לישראל שרייבר ניסיון ניהולי עשיר, בגרות מקצועית ואישיותית ורשימה מכובדת של הישגים בחברות הייטק ובתחום המכשור הרפואי ועל-כן נבחר להוביל את ITGI מדיקל. החברה הצליחה בשנה האחרונה להרחיב בעקביות את פעילותה ולזכות בהכרה בינלאומית הולכת וגדלה לאיכות הטכנולוגית ולמוצרי הסטנטים מצילי החיים הייחודיים שלה. דירקטוריון החברה סמוך ובטוח ששרייבר יוכל להמשיך ולהוביל את ITGI מדיקל לצמיחה".
מנכ"ל החברה, ישראל שרייבר, אמר כי "אני מודה לדירקטוריון על האמון והבחירה בי כמנכ"ל ורואה בתפקיד אתגר גדול. ל-ITGI נכסים בעלי פוטנציאל רב - טכנולוגיה מתקדמת וייחודית, בסיס פוטנציאלי רחב של הסכמי הפצה והכרה בינלאומית באיכות הסטנטים החדשניים של החברה. כל אלו, בסיוע צוות ההנהלה והעובדים, יאפשרו לנו לבנות פלטפורמה לצמיחה ולחיזוק מעמדה העסקי של החברה ולהצליח לתרגם נכסים אלו לגידול בהכנסות וברווח".
חברת ITGI מדיקל מייצרת ומשווקת קבוצת סטנטים ייחודיים המכוסים ברקמה מן החי. הסטנטים של ITGI, הנמכרים ב-13 מדינות בעולם, קיבלו בחודשים האחרונים את אישור מנהל התרופות והמזון האמריקני ה-FDA לסיווגם כמוצרים הומניטריים מצילי חיים (Humanitarian Use Device - HUD), המקבילה של תרופת יתום, אבן דרך חשובה בתהליך הרגולטורי. שני הסטנטים: Over and Under® וסטנט ה-AneuGraft®, שהחלו להיות משווקים כיום באירופה, ישראל ואמריקה הלטינית זוכים לשביעות רצון מצד הרופאים המשתמשים בהם. החשיפה הבינלאומית הובילה לכך שחברת המחקר מהגדולות בעולם, פרוסט אנד סאליבאן, הגדירה לפני כמה חודשים את ITGI הישראלית כ"חברה מהפכנית בתחום הסטנטים".
סטנט ה-Over and Under® הוא בעל אישור מכירה באירופה (CE mark) והוא הסטנט היחידי בעולם המכוסה 100% ברקמה מן החי המיועד לשימוש בכלי דם כליליים (של הלב) למקרים בהם יש צורך להפריד את דפנות כלי הדם מהחלל בו הוא זורם. הסטנט מיועד לטיפול בהיצרויות מעקפים, מפרצות ומצבי חרום כדוגמת ניקוב העורק במהלך צנתור. סטנט AneuGraft® קיבל אף הוא את אישור המכירה באירופה, CE Mark, ומיועד לשימוש בעורקי דם כליליים (של הלב) מפותלים במיוחד.
אודות ITGI Medical
ITGI מדיקל הינה חברה ביוטכנולוגית העוסקת בפיתוח, ייצור ושיווק של סטנטים חדשניים יחודיים המכוסים ברקמה מן החי. מוצר הדגל של החברה, סטנט Over and Under®, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה (אישור CE Mark) ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת. החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים נוספים לטיפולים באינדיקציות נוספות של הצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך בכ-6.4 מיליארד דולר מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו פועלת ITGI מדיקל, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2011.

תאריך:  23/06/2009   |   עודכן:  23/06/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il