"אל תפספסו את האוטובוס לסנטר" - זהו השם שנבחר להוביל את קמפיין האוטובוסים הבולט של דיזנגוף סנטר לקיץ הקרוב. עלות ההשקעה בקמפיין כ-250,000 שקלים.
הקמפיין שיעלה למשך שלושה חודשים, באמצעות משרד הפרסום "הביילינים", בראשות האחים גיל ואורי ביילין, יכלול אוטובוסים ממותגים אשר מובילים לדיזנגוף סנטר, כאשר בצד האחורי של האוטובוס רואים בחור רץ המנסה להיתלות על האוטובוס בצורה דרמטית כדי לא לפספס את האוטובוס לסנטר. בצידי האוטובוס יופיעו בכל פעם חנויות אחרות וזאת על-מנת להדגיש את התמהיל והמגוון הרב שהסנטר מציע.
לדברי עדי אורנשטיין, מנהלת השיווק של דיזנגוף סנטר: "בחרנו בקונספט על-מנת ליצור בידול וחדשנות. רצינו לעשות משהו בולט שימשוך תשומת לב קהלי המטרה ויעביר את המסר של מגוון ושל רלוונטיות המותג דיזנגוף סנטר. מסר עכשווי ויצירתי".
דיזנגוף סנטר הוא המרכז לבילוי וקניות הגדול בישראל, המשתרע על שטח של כ-100,000 מ"ר וכולל למעלה מ-400 חנויות במגוון תחומים הנותנים מעטפת כוללת של בילוי וקניות שונים, ביניהם: אופנה, מזון, בתי קולנוע, חשמל, קוסמטיקה ועוד. בין המותגים המובילים: רנואר, המשביר לצרכן, זארה, twentyfourseven, נייקי, g-star, ספרינגפילד, אדידס, מנגו, טויז אר אס ועוד.
www.dizengof-center.co.il.