X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם עמותת גדולים מהחיים
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קיפצובה, פארק השעשועים המשפחתי הגדול מסוגו בישראל, תורם את פעילותו למען ילדים חולי סרטן ומזמין את הציבור לאירוע תרומה מיוחד במינו, לילדי עמותת "גדולים מהחיים", בשיתוף הליצניים הרפואיים של עמותת "שמחת הלב". האירוע ייערך ביום שלישי, 21 ביולי, בין השעות 19:00-14:00, בקיפצובה.
באירוע ישתתפו ילדים חולי סרטן ובני משפחותיהם מעמותת "גדולים מהחיים" ובמהלכו יוכלו המשפחות ומבקרי הפארק לשמוח עם ליצנים רפואיים מארגון "שמחת הלב".
במרכז האירוע, תתקיים בהתנדבות הופעת אורח של כוכב הנוער אמיר פיי גוטמן. כמו-כן, יסתובבו בין הילדים כוכבי תרבות שונים.
הפארק יהיה פתוח לקהל הרחב שיוזמן להנות משלל המתקנים, הליצנים והמופעים, כאשר כל מבקרי הפארק יזכו במתנה של חברת מט"ח - 10 ימי גלישה חינם באתר "הסוד של מיה".
כל ההכנסות מיום פעילות מיוחד זה ייתרמו לילדים חולי סרטן מעמותת "גדולים מהחיים", כאשר המבקרים יחליטו על סכום התרומה (החל מתרומה מינימלית-סמלית של 20 שקלים לאדם).
כידוע, עמותת "גדולים מהחיים" פועלת למען איכות חייהם ורווחתם של ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם בכל הארץ ללא הבדל דת, מין ולאום. במשך השנה מקיימת העמותה מגוון תוכניות פעולה לילדים החולים ומשפחותיהם ובניהן: סיוע במימון תרופות שמחוץ לסל הבריאות, סיוע ברכישת ציוד רפואי ומשלים למחלקות האונקולוגיות לילדים, "טיסות החלומות" לאורלנדו ולוס אנג'לס, "רכבת החיוכים", מחנות קיץ ואביב, נופשי משפחות ואמהות,הקמת חדרי מוזיקה ומחשבים בבתי חולים, קבוצות תמיכה ועוד.
"שמחת הלב" הינה עמותה אשר שמה לה למטרה לטפל בכאב, במצוקות ובעצב הקיימים בחברה, דרך הפעלה של ליצנים רפואיים/קהילתיים, וכן לחזק את הצדדים החיוביים והשמחים של כל אחד ואחת. המטרה המרכזית היא להחדיר ולהפנים את ההבנה והמודעות כי השמחה הפנימית של האדם היא מהות החיים. שמחה זו נותנת לו את כוחות הנפש לחיות חיים של תקווה, אושר ושמחה מחד, והתמודדות במצבים קשים מאידך.
קיפצובה, פארק הבילוי המשפחתי האיכותי בישראל, מציע יום בילוי לכל המשפחה: משחקיה מקורה, מתנפחים, אופנועים חשמליים, מכוניות מתנגשות, מבוכים ורכבת, באולם נוסף מתקן התותחים המלהיב ומכונות משחק (בתשלום). לאוהבי הליטופים - פינת החי. חדש! סירות מתנגשות. כמו-כן, קיפצובה מקיימת פעילויות תרומה לקהילה במשך כל ימות השנה, על-ידי תרומת כרטיסים לילדים נזקקים, אירוח קבוצות מאזורי עימות ומצוקה, ועוד.
הגעה: מכביש מספר 1 (ירושלים-תל אביב), פונים ימינה במחלף הראל (מבשרת ציון) ומיד ימינה כשבאים מתל אביב ושמאלה כשבאים מירושלים על הגשר לכיוון מעוז ציון (קסטל). ממשיכים בכביש מספר 3965. לאחר 4 ק"מ מגיעים לכיכר הסטף, בה פונים ימינה וממשיכים בכביש מספר 395 עד לקיבוץ צובה.
שעות הפתיחה של הפארק בקיץ - בחופשות - מהשעה 19:00-10:00, ביום ו' וערב חג - 17:00-10:00, בימי לימודים א'-ה' - 19:00-13:00.

תאריך:  06/07/2009   |   עודכן:  06/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il