מאיר חברה למכוניות, יבואנית ומשווקת רכבי הונדה בישראל, עולה בקמפיין טלוויזיה "ירוק" לתחרות שנמצאת בעיצומה על זכייה בהונדה אינסייט (INSIGHT) החדשה.
במסגרת הקמפיין, מזמינה הונדה את הגולשים להצטרף למשחק ולהצטרף לתחרות שתזכה את המנצח במכונית הונדה אינסייט חדשה. התחרות מתקיימת באתר
www.honda-insight.co.il.
הקמפיין, באמצעות מקאן אריקסון, יעלה בערוצים 2+10 במשך שבוע ויפנה את הצופים לאתר המשחק בו מתקיימת התחרות. היקף הקמפיין מוערך בכ-400,000 שקלים.
במסגרת התחרות, מזמינה הונדה את גולשי האינטרנט להיכנס לאתר
www.honda-insight.co.il בו יוכלו לעבור "תיאוריה" ולקבל "רישיון ירוק".
עם קבלת הרישיון, יוכלו "לנהוג" בסימולטור של הונדה אינסייט החדשה, לקבל משימות נהיגה יומיות אשר יזכו אותם בנקודות ויאפשרו להם להשתתף בתחרות שתתקיים בין כל "בעלי הרישיון הירוק". הפרס לגולש שיצבור את מרב הנקודות במועד סיום התחרות - הונדה אינסייט חדשה - מתנה.
הונדה אינסייט החדשה הושקה בכל העולם לפני כחודשיים וזוכה להצלחה רבה מאוד. האינסייט נמכרת בישראל במחיר של 130,000 שקלים.
קרדיטים: משנה למנכ"ל - שי גורן, מנהל לקוחות - אלי דולב, מנהלת קריאייטיב - סיגל עבודי, פלנר - עמית פס, קופירייטר - עמי אלוש, ארט - נאור יצחק, תקציבאי - יוני פרידמן, מנהלת מחלקת הפקה - תמי כץ זרה, יחסי ציבור - סנדיק קומיוניקיישן.