לרגל השקת ערוץ דיסני בישראל במהלך חודש ספטמבר, ערוץ דיסני בשיתוף דואר ישראל והשירות הבולאי, משיקים ערכה מהודרת וצבעונית לכל המשפחה בסימן בטיחות בדרכים. הערכה, שעוצבה ברוח המותג דיסני ומעוטרת בכוכבי הסדרות האנה מונטנה, האחים ג'ונס, מועדון החברים של מיקי מאוס, תכלול גיליון בולים - "הבול שלי", משחק בטיחות בדרכים וצמיד מחזיר אור עם דמויות דיסני.
מטרת הערכה, שתושק במיוחד לחופשת הקיץ, הינה להעלות את המודעות בקרב הילדים לנושא בטיחות בדרכים והיא תימכר בסניפי דואר ישראל החל מה-15 ביולי במחיר של 37 שקלים בלבד.
אבי הוכמן, מנכ"ל דואר ישראל: שיתוף הפעולה עם ערוץ דיסני הוא נקודה נוספת במגמה של דואר ישראל לפנייה לערוצי מסחר, שיווק ומוצר חדשים. דואר ישראל פועל על-מנת להמשיך ולמקסם את פריסת רשת הסניפים ואת המוכרות והצורך בשירותי הדואר תוך הרחבת קהלי היעד, באמצעות היצע של מגוון מוצרים חדשים ואטרקטיביים. הערכה משלבת את הנאת איסוף הבולים יחד עם תרבות פנאי חווייתית תוך דגש על מסר הסברתי חשוב של בטיחות בדרכים".
שחר דוידסון, מנהל השיווק של ערוץ דיסני ישראל מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם השירות הבולאי בחברת דואר ישראל לקראת השקתו הקרובה של ערוץ דיסני בארץ. אין לנו ספק כי החיבור בין כוכבי דיסני, השירות הבולאי ונושא הבטיחות בדרכים יגרום הנאה רבה לילדים ולמשפחות בישראל תוך השגת ערך מוסף חשוב".
ערוץ דיסני ישראל יציע לצופים הישראלים תמהיל מרתק ואיכותי של תוכניות וביניהן הסדרות האהובות "האנה מונטנה", סדרת האנימציה המצליחה "פיניאס ופרב" וסרטי קולנוע מקוריים של ערוץ דיסני "היי-סקול מיוזיקל" ו-"קמפ רוק". שידורי הערוץ יכללו גם רצועת שידור יומית עם מגוון של תוכניות המיועדות לגילאי טרום-בית ספר, כולל הלהיטים "המועדון של מיקי מאוס" ו"חבריי טיגר ופו". הערוץ יעבור לוקאליזציה לשוק המקומי, אשר במסגרתה ידובבו סדרות האנימציה לעברית וכן יופקו הפקות מקור בכיכובם של שחקנים ישראלים.
אודות ערוץ דיסני:
ערוץ דיסני העולמי מייצג את ספריית ערוצי הילדים המוצלחת בעולם עם 98 ערוצים ו/או רצועות שידור ב-167 ארצות וב-32 שפות. בשנת 2008, ערוץ דיסני דורג כערוץ הילדים מספר 1 ב-17 מדינות/טריטוריות מסביב לעולם. הנכסים של ערוץ דיסני ממשיכים להתרחב לשווקים חדשים ברחבי העולם ומשמשים בתפקיד מפתח בהצגת המותג של דיסני לצרכנים חדשים.