X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פאנטה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

המקום החם והטרנדי למסיבות קיץ 2009 עומד להיות... בונקר. ולמעשה, לא בונקר אחד, אלא מספר בונקרים ברחבי הארץ. תחת הסיסמה The end is near so lets have some fun פותח פאנטה את הקיץ בליין מסיבות מיוחד במינו, שיתקיימו במספר מוקדי בילוי מוכרים ופופולריים. מוקדים אלה יעוצבו באווירה מחתרתית של בונקרים תת-קרקעיים, אפלוליים וצוננים, אך מאובזרים במיטב החידושים, שישמשו מקלט מפני החום המהביל של הקיץ - ובהם יוכלו בני הנוער לרקוד ולבלות כאילו באמת אין מחר. ה"בונקרים", שבעיצובם המיוחד הושקעו תיכנון ואמצעים רבים, יוקמו במועדונים ואתרים מרכזיים ברחבי הארץ.
מי שיגיע לבונקר יוכל ליהנות ממסיבות סוערות בניצוחם של די.ג'ייס מובילים בראשותו של סקאזי, ובהשתתפותם של אמנים בהופעות אורח. בנוסף, יציעו הבונקרים מגוון אטרקציות ייחודיות, כגון חולצות ברוח קונספט מסיבות הבונקר - במהדורה מוגבלת ובלעדית לאירוע, פחיות פאנטה מיוחדות שיופקו במהדורה מוגבלת כפריטים לאספנים, וכמובן - פאנטה "חופשי חופשי" מהבר.
עובדה נוספת שתהפוך את מסיבות הבונקר לנחשקות ומבוקשות במיוחד היא שהכניסה אליהן תהיה חינם - אולם היא תתאפשר אך ורק באמצעות הרשמה מוקדמת באתר האינטרנט www.fanta.co.il. אתר אינטרנט זה יהווה מוקד פעילות אטרקטיבי בפני עצמו. אתר האינטרנט מופעל באמצעות חברת אידיאולודי'ק.
הפעילויות באתר תכללונה משחקים נושאי פרסים: במשחקים הגולש יוכל לצבור נקודות ולזכות במגוון פרסים: מערכת קולנוע ביתית, wii ומסך פלזמה "42, כניסות vip למסיבות ועוד. "חדר וידויים" - בו יוכל הגולש להעלות סרטוני וידיאו ביתיים עם וידויים קורעי לב שלו, שיוכלו לזכות אותו במסך LCD 32". "קיר גראפיטי" - במה פתוחה לרחשי ליבם של הגולשים. הכיתובים הייחודים יזכו את המוצלחים שבהם בנגן MP4. כאמור, הגולשים באתר יוכלו לזכות בין היתר באירוח vip באחת המסיבות, הכולל הסעה למסיבה, כניסה ללא תור, פגישה אישית עם סקאזי וכיבוד.
פאנטה במראה חדש:
במקביל למסיבות ה"בונקר וכחלק ממהלך בינלאומי משיק המותג פאנטה לרגל קיץ 2009 מראה חדש, צעיר, עדכני ובולט. המראה החדש והמרענן, ממחיש את ערכי המותג ומעביר תחושות של חופש, שחרור וספונטניות. כל מוצרי פאנטה ובהם טעמי: אורנג', אקזוטי, אשכוליות, אורנג'-מנגו, דיאט אורנג' ודיאט אשכוליות נכללים במהלך החדש, במסגרתו צבעי המשקה הפכו לדומיננטיים ובולטים יותר על-גבי אריזות המותג. המוצרים ייכנסו לשוק בתחילת יולי. פאנטה הושק בישראל בשנת 1998 ומיוצר ללא חומרים משמרים ועם צבעי מאכל טבעיים בלבד.
מירב דבורי, מנהלת תחום מותגי צמיחה: "לאחר מחקרים מקיפים שערכנו בקרב בני נוער, זיהינו את הצורך שלהם 'לחיות היום כאילו אין מחר' - ליהנות כאן ועכשיו בלי לחשוב יותר מדי מה יהיה. בחרנו להתחבר לצורך זה, שכמובן קשור קשר מתמשך ורב שנים עם ה-DNA של המותג פאנטה, ולהעצים אותו באופן קריאייטיבי תחת האמירה - 'תיהנה היום כאילו אין מחר', שתורגם לאמירת 'סוף העולם כבר כאן - אז בואו נעשה חיים!'. הקונספט הזה ילווה את כל פעילויות המותג פאנטה בקיץ 2009".
פאנטה בחדשנות סלולארית ראשונה מסוגה בעולם
קמפיין פאנטה ילווה גם בפעילות סלולארית ייחודית. במקום לשלוח הודעת טקסט פשוטה תינתן האפשרות ליצור ולשלוח סרטונים סלולריים אישיים ממותגים פאנטה. הקמפיין עולה באמצעות משרד הפרסום הסלולרי mobi עם סרטוני הודעות אישיים בטכנולוגיה של הסטארט-אפ הישראלי PLAYWAGON.
הסרטונים שהופקו לקמפיין הסלולארי צולמו יחד עם צילומי פרסומת הטלוויזיה העולה בימים אלו. את הסרטונים האישיים ניתן ליצור ולהוריד בשניות מתוך אתר סלולרי ייעודי בקמפיין אשר עלה בפורטלי דור 3 של אורנג' ובסלקום.
מדובר על פעילות ראשונה מסוגה בעולם: צילומי וידאו אשר צולמו במיוחד לפעילות הסלולרית ומהווים המשך רציף לפרסומת הטלוויזיה. לראשונה מותג מוביל מאפשר ללקוחותיו ליצור חוויה אישית בסלולר. הסלולר הינו הכלי הפרסונלי ביותר ופעילות הסרטונים האישיים מאפשרת לצרכני פאנטה להיכנס ממש לתוך סרטון הפרסומת.

תאריך:  26/07/2009   |   עודכן:  26/07/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il