חברת סמל"ת, יבואנית פיאט לישראל, יוצאת בקמפיין השקה לפיאט 500 - מכונית הרטרו המעוצבת והיפה שמשחזרת את ימי הזוהר של דגם זה בשנות ה-60 וה-70.
קמפיין ההשקה יהיה תחת הכותרת והמסר העיקרי: "פיאט 500 לעולם יפה יותר" - מסר המתייחס לעיצובה, החיצוני והפנימי, המדהים של המכונית שזכה לשבחים ופרסים רבים ברחבי העולם וכן לחווית הנהיגה המהנה ולרמה הגבוהה של החיסכון בדלק והנמוכה בפליטת מזהמים לאוויר העולם.
הקמפיין שמנוהל על-ידי משרד הפרסום דרורי שלומי יהיה בתקציב מוערך של יותר ממיליון שקלים. הוא כולל שילוט חוצות באמצעות חברת מרקעים וכן תשדיר טלוויזיה בן 10 שניות.
מנכ"ל סמל"ת, אורי להב, אמר כי קמפיין ההשקה הוא מהגדולים והחשובים שידעה החברה בשנים האחרונות וכי הוא מצפה למכירות משמעותיות מדגם זה הפונה לקהלי יעד מגוונים ולגידול במכירת דגמים אחרים שיושפע מהקמפיין.