X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם קניון קריית אונו
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

קניון קריית אונו, מתחדש עם חמש חנויות חדשות ומתחם קרטינג ענק. בין החנויות החדשות: חנות קונספט של ג'ינס בר, חנות swear לילדים, חנות של נעלי פאפיה, חנות של רשת האקססוריז top10 וחנות של רשת לואר. החנויות החדשות בהשקעה כוללת של שניים וחצי מיליון שקלים.
חנות ג'ינס בר פותחת סניף ראשון באזור בקונספט ייחודי המציג את מותגי הג'ינס המובילים, ביניהם: דיזל, ליוויס, שביניון ועוד. החנות החדשה ממוקמת בקומה העליונה של הקניון ותשתרע על שטח של כ-60 מ"ר החנות הושכרה בשכירות של 130 דולר למ"ר, לטווח ארוך של שלוש שנים והיא מעוצבת ברוח חנויות הרשת, ג'ינס בר בקונספט עיצוב קלאברי אורבני חדשני, המשלב את חוויית האלכוהול עם שופינג.
רשת חנויות SWEAR מרחיבה את פעילותה בקניון קריית אונו ופותחת חנות SWEAR ילדים. החנות תפתח על-פני שטח של כ-30 מ"ר בקרבת חנות המבוגרים שכבר פועלת בקניון והושכרה במחיר 120 דולר למ"ר. רשת האקססוריז Top10 פותחת סניף במיקום מרכזי בקניון בשטח של 80 מ"ר בשכ"ד המוערך ב-110 דולר. רשת LUAR נכנסת לנעליה של חנות אמה גרין בקניון ותפתח חנות קונספט יוקרתית לתמרוקים ומוצרי ספא. פאפיה - מותג הנעליים לילדים ובני נוער - פותח חנות ראשונה של בעלי המותג בארץ. החנות על-פני שטח של 40 מ"ר הושכרה לתקופה של שלוש שנים בשכ"ד של 115 דולר ותשלב בחנות נעלי ילדים במבחר ענק של עיצובים.
בחודש הבא יפתח בקניון מתחם קארטינג מקצועי, המשתרע על שטח של 1300 מ"ר ובו מסלולים חדישים ומערכת ממוחשבת חדישה למטרות בילוי וקארטינג מקצועי. כמו-כן יערכו במקום ימי לימוד על זהירות בדרכים וימי גיבוש.
לדברי אבינועם אלבם, מנכ"ל קניון קריית אונו: "פתיחת החנויות החדשה עומדת בקנה אחד עם אסטרטגיית הצמיחה של הקניון. המותגים נבחרו בקפידה במטרה לחדש את תמהיל החנויות ולהעשיר את חוויית הקניה של קהל לקוחותינו".
קניון קריית אונו נפתח לראשונה בינואר 2002 ומשתרע על שטח מסחרי של כ-24,000 מ"ר ועל פני שלוש קומות, הקניון כולל למעלה מ-130 חנויות בתמהיל רחב, ביניהן: שילב, הוניגמן, מגה בעיר, tnt ,twentyfourseven, רנואר, קרוקר, ml men, המשביר לצרכן, מאדינה מילאנו, מנגו, פול אנד בר, קסטרו ועוד. ובנוסף מגדל משרדים בן 10 קומות המאכלס את קופות החולים הגדולות ועורכי הדין והרופאים מהבכירים בגוש דן.
מודיעין קניון קריית אונו: 03-6352845.

תאריך:  04/08/2009   |   עודכן:  04/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il