X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת גלקסו סמית קליין
▪  ▪  ▪
[צילום: מוטי פישביין]

חברת התרופות גלקסו סמית קליין (GSK) ישראל עולה בקמפיין ייחודי למדבקות שקופות לגמילה מעישון, הנקראות ניקוויטין באמצעות משרד הפרסום בלין אדטו כהן, המתמחה בבריאות. הקמפיין יעלה בשבוע השני של חודש אוגוסט למשך חודש, בהיקף כספי כולל של 150 אלף שקלים. הקמפיין יכלול שטחי פרסום בבארים ופאבים באמצעות חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים, תחת הכותרת "שקוף שבחורות מעדיפות בחורים לא מעשנים" וכן "שקוף שבחורים מעדיפים בחורות לא מעשנות". הכרזות של הקמפיין עוצבו כך שהן פונות באופן שונה לגברים ונשים אך שומרות על אותו מסר ברור המעודד את האוכלוסיה להפסיק לעשן.
הבחירה בסיסמה המובילה את הקמפיין נעשתה בעקבות סקר חדש שערכה חברת גלקסו סמית קליין, לרגל השקת המדבקה השקופה, באמצעות מכון המחקר מרקט ווטש (Market watch) אשר חשף את העובדה כי רוב הישראלים לא היו יוצאים לדייט עם מישהו שמעשן ואף יתרה מכך לא היו מפתחים עימו מערכת יחסים ארוכת טווח. הקמפיין הפרסומי מהווה חלק מפעילויות השקת המדבקה השקופה בישראל, אשר מלווה במקביל בקמפיין יחסי ציבור באמצעות משרדה של נאוה עינבר המתמחה בתחום הבריאות.
דורון שליט, מנכ"ל גלקסו סמית קליין (GSK) ישראל, אמר היום כי: "כחברה אשר הביאה לישראל לפני שנים אחדות את זייבן (Zyban) תרופת המרשם הראשונה להפסקת עישון. אנחנו יודעים כי חלק מהמעשנים מעדיפים שיטות גמילה אחרות ועל כן החלטנו להשיק בישראל את המדבקות השקופות המכילות תחליף ניקוטין ומאפשרות להתגבר על הדחף לסיגריה. הקמפיין יעלה במקומות מפגש של צעירים ורווקים במטרה לעודד אותם להסתייע במדבקה ולהפסיק לעשן"
קרדיטים לקמפיין: משרד הפרסום: בלין אדטו כהן, יחסי ציבור: נאוה עינבר.
על הסקר החדש
מהסקר שנערך לפני מספר שבועות בקרב כ-500 נשים וגברים עלה כי למעלה ממחצית הישראלים (53%) ציינו כי לא היו יוצאים לדייט עם מישהו שמעשן ואף לא היו מפתחים מערכת יחסים ארוכת טווח עם מעשן. גם בקרב אלו שכן מעשנים, קיימת התנגדות לצאת לדייט עם מישהו שמעשן. 30% מאלו שמעשנים מדי פעם וכן 12% מאלו שמעשנים באופן קבוע הצהירו שלא יצאו לדייט עם מעשן. כאשר נשאלו המשתתפים אם היו מפתחים מערכת יחסים ארוכת טווח עם מישהו שמעשן אך היה מעוניין להיגמל מעישון, ירד אחוז המציינים כי לא היו מוכנים ירד לכ-1/3 מהמשתתפים (30%).
על המדבקות השקופות לגמילה מעישון ניקוויטין
המדבקות מוצעות במינונים שונים של 7, 14 או 21 מ"ג ניקוטין והן היחידות שמהוות תחליף ניקוטין בצורה של מדבקה שקופה. המדבקות מיוצרות בטכנולוגיה ייחודית המווסתת שחרור קבוע של תחליף ניקוטין במהלך 24 שעות ומסייעות בהפחתת תסמיני הגמילה מעישון כמו, עצבנות, חרדה, הרגשת דיכאון, אי שקט וקשיי ריכוז. ניתן להשיג את המדבקות השקופות בכל רשתות הפארם ובתי המרקחת ברחבי הארץ. המחיר המומלץ לצרכן הוא 97.64 שקלים לחבילת מדבקות.
על חברת התרופות גלקסו סמית קליין (GSK) ישראל
חברת התרופות גלקסו סמית קליין (GSK) ישראל, היא שלוחה של ענקית התרופות הבריטית גלקסו סמית קליין, שמניותיה נסחרות בבורסת ניו-יורק (NSE) בארצות הברית. החברה עוסקת בפיתוח חיסונים, טיפולים ותרופות וכן מובילה מחקרים קליניים רבים בישראל ובעולם ובניהם מחקר למציאת חיסון למלריה בשיתוף הקרן של ביל גייטס בהיקף של 168 מיליון דולר.

תאריך:  05/08/2009   |   עודכן:  05/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
מיכל שבתאי
- הודעה מטעם המרכז הרפואי שיבא
עדי וילדר
- הודעה מטעם מלון מרינה בתל אביב
שמרית מועלם
- הודעה מטעם קניון סירקין
שמוליק פרנקו
- הודעה מטעם שירותי כבאות והצלה גליל מערבי
פיני קבסה
- הודעה מטעם פורום מנהלי מ.ט.י בישראל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il