חברת דנלר, המתמחה בייבוא וייצוא תיקים ומותגים בינלאומיים משיקה לראשונה, קמפיין אינטרנט ייחודי בטכנולוגיה מתקדמת, להשקת קולקציית ילקוטים ותיקים, לקראת החזרה לבית הספר. הקמפיין נאמד בהשקעה של 240 אלף שקלים.
החברה, יוצאת בקמפיין חזרה ללימודים, לרגל השקת מותג התיקים JUST, אשר יבליט את יתרונות המותג: הילקוט הקל ביותר בעולם השוקל רק 850 גרם.
הקמפיין מכוון לקהל החוזרים ללימודים, בגילאי 17-8 וישלב פעילות אינטראקטיבית לגולש: התלמיד יכול ליצור תיק אופנתי, לצייר גרפיטי על קיר רחוב בעזרת פחית צבע ולזכות בפרסים ועוד.
הקמפיין יעלה בתוכנת המסרים ICQ, בפורטן וואלה וברשת החברתית מקושרים.
קונספט הקמפיין, הוא החיבור של בני הנוער לאופנת הרחוב המציגה את התיק מנקודת מבט שונה: האופנה מתאימה את עצמה לאקססוריז - התיק. התיק הוא זה שמתאים עצמו לבגד.
שלמה בס, מנכ"ל ובעלים של חברת דנלר, מוסר כי: "אתרי האינטרנט כיום הם אמצעי המדיה המובילים בתחום התקשורת. קהל היעד הצעיר מתחבר לעולם הווירטואלי ולכן החלטנו לצאת בקמפיין אינטרנט".
עוד מוסיף בס: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער, שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים בכך שהאינטרנט, בלוגים וכו', הם תחומים השולטים בחייהם וזוהי דרך שבה אפשר להגיע ולעניין את בני הנוער בימינו".
עוד מסר בס כי: "הקמפיין, כמו קולקציית התיקים, משדר רעננות, אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת מגבירה את תחושת העליזות".
חברת דנלר קיימת כ-30 שנה ונמצאת בבעלותם של שלמה בס ואסף שוורץ ומתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק של תיקים אופנתיים.