X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דנלר
▪  ▪  ▪

חברת דנלר, המתמחה בייבוא וייצוא תיקים ומותגים בינלאומיים משיקה לראשונה, קמפיין אינטרנט ייחודי בטכנולוגיה מתקדמת, להשקת קולקציית ילקוטים ותיקים, לקראת החזרה לבית הספר. הקמפיין נאמד בהשקעה של 240 אלף שקלים.
החברה, יוצאת בקמפיין חזרה ללימודים, לרגל השקת מותג התיקים JUST, אשר יבליט את יתרונות המותג: הילקוט הקל ביותר בעולם השוקל רק 850 גרם.
הקמפיין מכוון לקהל החוזרים ללימודים, בגילאי 17-8 וישלב פעילות אינטראקטיבית לגולש: התלמיד יכול ליצור תיק אופנתי, לצייר גרפיטי על קיר רחוב בעזרת פחית צבע ולזכות בפרסים ועוד.
הקמפיין יעלה בתוכנת המסרים ICQ, בפורטן וואלה וברשת החברתית מקושרים.
קונספט הקמפיין, הוא החיבור של בני הנוער לאופנת הרחוב המציגה את התיק מנקודת מבט שונה: האופנה מתאימה את עצמה לאקססוריז - התיק. התיק הוא זה שמתאים עצמו לבגד.
שלמה בס, מנכ"ל ובעלים של חברת דנלר, מוסר כי: "אתרי האינטרנט כיום הם אמצעי המדיה המובילים בתחום התקשורת. קהל היעד הצעיר מתחבר לעולם הווירטואלי ולכן החלטנו לצאת בקמפיין אינטרנט".
עוד מוסיף בס: "הקמפיין שואב את השראתו מעולם המציאות של בני הנוער, שהוא עולם שונה לגמרי מעולם המציאות של המבוגרים בכך שהאינטרנט, בלוגים וכו', הם תחומים השולטים בחייהם וזוהי דרך שבה אפשר להגיע ולעניין את בני הנוער בימינו".
עוד מסר בס כי: "הקמפיין, כמו קולקציית התיקים, משדר רעננות, אופנתיות ועדכניות. הצבעוניות הנועזת מגבירה את תחושת העליזות".
חברת דנלר קיימת כ-30 שנה ונמצאת בבעלותם של שלמה בס ואסף שוורץ ומתמחה בעיצוב, ייצור ושיווק של תיקים אופנתיים.

תאריך:  18/08/2009   |   עודכן:  18/08/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 רונית תירוש
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il