X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הסוכנות היהודית
▪  ▪  ▪

כינוס בינלאומי לטיפול בנפגעי טרור, בהשתתפות מומחים ואנשי מקצוע מחו"ל ומישראל, יתקיים בין התאריכים 15-13 בספטמבר ביוזמת הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית ובית הספר החדש לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה. זו הפעם הראשונה שמתקיים כינוס אקדמי המתמקד בנפגעי הטרור ובני משפחותיהם. הכינוס יעסוק בהשלכות של אירועי טרור על החברה והפרט ויוצגו בו גישות תיאורטיות ושיטות מעשיות לסיוע לנפגעי טרור.
בין הנושאים שיידונו בכינוס: הסיוע לנפגעי טרור, למשפחות שכולות וליתומים בישראל; התמודדות בני נוער בצפון עם איום החיזבאללה; התמודדות עולים חדשים עם הטרור; השפעת אירועי טרור על בריאותם של הנפגעים והקשר בין אירועי טרור והפרעות שינה; התמודדות ניצולי מגדלי התאומים וחיילים אמריקנים שנפצעו בעירק עם הטראומה ועוד.
בנוסף, ייחשף מחקר חדש שבוחן את הצרכים של נפגעי הטרור בישראל ובהם הצרכים הפסיכולוגיים, הכלכליים, הסיעודיים והבירוקרטים. המחקר נערך על-ידי בית הספר החדש לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי, ביוזמת הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית. המחקר נועד לספק לסוכנות היהודית כלים מעשיים לסיוע לנפגעי טרור בתחומים שאינם מקבלים מענה מטעם המוסדות הרשמיים במדינת ישראל.
הקרן לנפגעי טרור של הסוכנות היהודית מעניקה סיוע משלים לנפגעי פעולות איבה או לבני משפחותיהם במגוון תחומים. מאז הקמתה היא סייעה לכ-1,300 נפגעי טרור או בני משפחותיהם בסכום כולל של למעלה מ-35 מיליון שקלים ותמכה בין היתר בנפגעי מלחמת לבנון השנייה בנפגעי הקאסמים ועוד. הקרן פועלת מתרומת איחוד הקהילות היהודיות בצפון אמריקה ותורמים נוספים מרחבי העולם.
בית הספר החדש לפסיכולוגיה במרכז הבינתחומי הרצליה, בראשות הדיקן, פרופ' מריו מיקולינסר, מהחוקרים המובילים והמוערכים בעולם בתחום הפסיכולוגיה החברתית, הוקם ברוח של חדשנות ומצוינות למטרת יצירה, הפצה ויישום של ידע פסיכולוגי, ומלמדים בו טובי המרצים והחוקרים מאוניברסיטאות בישראל ובעולם. תוכנית הלימודים בבית הספר החדש לפסיכולוגיה היא חדשנית וייחודית, בכך שמבוססת על חשיפה לתחומים חדשים בפסיכולוגיה כבר במהלך לימודי התואר הראשון, כגון פסיכולוגיה חיובית, ארגונית, פוליטית, פסיכולוגיה של האינטרנט, פסיכולוגיה עסקית ועוד. זאת, במטרה להקנות לסטודנטים כלים וניסיון מעשי וחוויתי, שיאפשרו להם להכיר את התחומים השונים של הפסיכולוגיה והממשקים בין הפסיכולוגיה לתחומים אחרים של מדעי החברה.
בין המרצים בכינוס: פרופ' מריו מיקולינסר, דיקן בית הספר החדש לפסיכולוגיה בבינתחומי הרצליה; ד"ר בועז גנור, ראש המכון למדיניות נגד טרור בבינתחומי הרצליה; פרופ' ג'ורג' בונאנו מאוניברסיטת קולומביה; פרופ' סטיבן הובפול ממכללת ראש לרפואה בשיקאגו; פרופ' סטיבן ג'וזף מאוניברסיטת נוטינגהם; פרופ' פראן נוריס, מאוניברסיטת דארתמות'; פרופ' זהבה סלומון מאוניברסיטת תל אביב, פרופ' מיכל שמאי מאוניברסיטת חיפה; פרופ' נתנאל לאור מאוניברסיטת תל אביב; חוקרים נוספים ונציגי מוסדות ממשלתיים והתנדבותיים. תוכנית הכינוס ורשימת המרצים המלאה מצורפת באתר הכינוס: www.bluedot.co.il/web/JA/?Page=Program.

תאריך:  01/09/2009   |   עודכן:  01/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il