X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת מיטרוניקס
▪  ▪  ▪

חברת מיטרוניקס ציינה ביום חמישי, 17.9.09, באירוע חגיגי לכלל העובדים, את השקת המיתוג החדש של החברה. מיטרוניקס היא החברה המייצרת את הרובוטים המשוכללים לניקוי בריכות, המוכרים בעולם תחת השם דולפין. בעקבות תהליך אסטרטגי שעברה החברה לפני שנה לערך, הוחלט על תפנית שמשמעה הרחבת החזון של החברה.
ברוח זו, המיתוג החדש מציג חוויה שהיא מעל ומעבר. מעבר לרובוטים לניקוי הבריכה, מדובר במכלול של מגוון מוצרים, ידידותיים לסביבה הקשורים לתעשיית בריכות השחייה. בהתאם לאסטרטגיה זו, תחת המותג מיטרוניקס נוספו שני תחומי פעילות חדשים: טיפול במים ובטיחות (כסויים לבריכה, אזעקות). לדברי יובל בארי, מנכ"ל מיטרוניקס, "זה יום מאד משמעותי במסלול החיים שלנו, המתוג החדש מבטא את האסטרטגיה החדשה ואת החזון של הובלת תעשיית בריכות השחייה בעולם".
אורית עוז, מנכ"ל סטודיו עוז, סיפרה על התהליך היצירתי והאסטרטגי, "עברנו תהליך מעניין ומאתגר שבמסגרתו יצרנו נראות חדשה, מבדלת ורעננה. השינוי העיצובי מתחבר לאסטרטגיה של החברה ומציג את חברת מיטרוניקס כמובילה בטיפול בבריכות שחיה כשתחתיה החטיבות השונות".
במהלך תהליך המיתוג נוצר איור של שחיין אשר ילווה את הקו החדש, השחיין כמו-גם הקו העיצובי שנבחר ללוגו החדש מבטאים את המסרים השיווקיים של החברה, חדשנות, אנרגיה, תנועה, הנאה, זרימה. תהליך המיתוג הביא לשינוי כללי בנראות של החברה, בטקס החגיגי נחשף שלט הכניסה החדש למפעל (קבוץ יזרעאל) הושקו ברושורים, כרטיסי עובד, כרטיסי ביקור, ומגוון אריזות המוצרים, גם אתר האינטרנט של החברה שונה והתחדש.
נעמי עמית, מנהלת המרקום במיטרוניקס, ציינה כי השקת המיתוג החדש לשוק הבינלאומי תתבצע בחודש הבא, במסגרת תערוכת ברצלונה.
Studioz הוא אחת החברות המובילות בארץ למיתוג ואסטרטגיה של המוצר, צוות העובדים מונה כ-30 איש. החברה הוקמה לפני 13 שנים, בין לקוחותינו שורה של חברות ישראליות הפועלות בשוק הגלובלי: סינרון, עמיעד מערכות סינון, כתר, שמיר אופטיקה. וחברות נוספות כמו נירלט, שיש אלוני, ללין.

תאריך:  22/09/2009   |   עודכן:  22/09/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il