חברת מיטרוניקס ציינה ביום חמישי, 17.9.09, באירוע חגיגי לכלל העובדים, את השקת המיתוג החדש של החברה. מיטרוניקס היא החברה המייצרת את הרובוטים המשוכללים לניקוי בריכות, המוכרים בעולם תחת השם דולפין. בעקבות תהליך אסטרטגי שעברה החברה לפני שנה לערך, הוחלט על תפנית שמשמעה הרחבת החזון של החברה.
ברוח זו, המיתוג החדש מציג חוויה שהיא מעל ומעבר. מעבר לרובוטים לניקוי הבריכה, מדובר במכלול של מגוון מוצרים, ידידותיים לסביבה הקשורים לתעשיית בריכות השחייה. בהתאם לאסטרטגיה זו, תחת המותג מיטרוניקס נוספו שני תחומי פעילות חדשים: טיפול במים ובטיחות (כסויים לבריכה, אזעקות). לדברי יובל בארי, מנכ"ל מיטרוניקס, "זה יום מאד משמעותי במסלול החיים שלנו, המתוג החדש מבטא את האסטרטגיה החדשה ואת החזון של הובלת תעשיית בריכות השחייה בעולם".
אורית עוז, מנכ"ל סטודיו עוז, סיפרה על התהליך היצירתי והאסטרטגי, "עברנו תהליך מעניין ומאתגר שבמסגרתו יצרנו נראות חדשה, מבדלת ורעננה. השינוי העיצובי מתחבר לאסטרטגיה של החברה ומציג את חברת מיטרוניקס כמובילה בטיפול בבריכות שחיה כשתחתיה החטיבות השונות".
במהלך תהליך המיתוג נוצר איור של שחיין אשר ילווה את הקו החדש, השחיין כמו-גם הקו העיצובי שנבחר ללוגו החדש מבטאים את המסרים השיווקיים של החברה, חדשנות, אנרגיה, תנועה, הנאה, זרימה. תהליך המיתוג הביא לשינוי כללי בנראות של החברה, בטקס החגיגי נחשף שלט הכניסה החדש למפעל (קבוץ יזרעאל) הושקו ברושורים, כרטיסי עובד, כרטיסי ביקור, ומגוון אריזות המוצרים, גם אתר האינטרנט של החברה שונה והתחדש.
נעמי עמית, מנהלת המרקום במיטרוניקס, ציינה כי השקת המיתוג החדש לשוק הבינלאומי תתבצע בחודש הבא, במסגרת תערוכת ברצלונה.
Studioz הוא אחת החברות המובילות בארץ למיתוג ואסטרטגיה של המוצר, צוות העובדים מונה כ-30 איש. החברה הוקמה לפני 13 שנים, בין לקוחותינו שורה של חברות ישראליות הפועלות בשוק הגלובלי: סינרון, עמיעד מערכות סינון, כתר, שמיר אופטיקה. וחברות נוספות כמו נירלט, שיש אלוני, ללין.