שחר הלפרין, 34, מונה למנהל מחלקת פרויקטים בחברת YCD מולטימדיה, המפתחת ומספקת פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים לבתי עסק. במסגרת תפקידו, יהיה הלפרין אחראי על תכנון, פיתוח וביצוע של יישומי מדיה דיגיטלית מורכבים לשוק האנטרפרייז בישראל, כחלק מהפתרונות מקצה לקצה שמספקת YCD מולטימדיה ללקוחותיה. החברה מתמחה בשיווק דיגיטלי בנקודות המכירה, עיצוב אווירה וחווית לקוח וכן תקשורת פנים ארגונית.
בתפקידו הקודם שימש הלפרין כמנהל תחום תוכנה בחברת
db@net, להלפרין תואר ראשון בהנדסת תעשיה וניהול ותואר שני במנהל עסקים, שניהם מאוניברסיטת תל אביב.
חברת YCD Multimedia, שנבחרה לאחרונה על-ידי גלובס לאחת מ-10 הסטארט-אפים המבטיחים לשנת 2009-2008 בישראל, הוקמה בשנת 1999 על-ידי נועם לבבי ודני זאבי. החברה מסייעת לעסקים להשיג תמורה מהירה וברת מדידה להשקעה בנקודות המכירה, בעזרת חבילה כוללת של פתרונות מדיה דיגיטלית חכמים. באמצעות פתרונות מלאים מקצה לקצה ופלטפורמה לניהול והפצת תוכן, פרי פיתוחה, מסייעת YCD Multimedia לבתי עסק לתפעל יישומי מדיה דיגיטלית, ובכלל זה שיווק ומבצעים, מיתוג, העשרת חוויית הקנייה, יישומי תקשורת פנים ארגונית, או הדרכות. כיום משרתת החברה למעלה מ-1,200 לקוחות, מענפי הקמעונאות, האירוח, הבנקאות והרכב, ובכלל זה כמה מהמותגים הידועים בעולם דוגמת טויוטה, קודאק, הילטון, קרטיה, והוגו בוס, ובארץ דוגמת קבוצת כלל, רשת ארומה, רשת חנויות הנוחות Yellow, רשת AM PM, ג'יימס ריצ'רדסון, רשת מנגו, אלדו, הולמס פלייס, פלאפון, מוטורולה ועוד. לפרטים:
www.ycdmultimedia.co.il.