X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם שנקר
▪  ▪  ▪

המחלקה ללימוד חוץ בשנקר מעשירה את ההיצע שלה בתחום לימודי האופנה ופותחת השנה קורס לימודי כתיבה עיתונאית בתחום האופנה ו-Man in Style שיעסוק בלימודי סטיילינג לגברים. פתיחתם של קורסים אלו הינה המשך ישיר למהלך שהחל לפני כשנה, במסגרתו מרחיבה המחלקה את ההיצע במסלול ללימודי סטיילינג.
דבורה כהן, ראש המחלקה ללימודי חוץ, מוסרת כי: "המחלקה, ששוכנת בתוך המוסד היוקרתי ביותר בארץ להכשרת מעצבים בכלל ומעצבי אופנה בפרט, שמה לה לחזון להכשיר דור משכיל ומקצועי של העוסקים בתחום האופנה על כל תחומיו, לכן אנו מקפידים לעדכן את רשימת הקורסים המוצעים על-פי צרכי השוק והמציאות התרבותית והעסקית שלו. כך גם ההחלטה על פתיחתם של שני הקורסים הללו".
מאיה יונה מלישטיין שמנהלת את המסלול ללימודי סטיילינג בשנקר ואחראית על התוכנית בשני הקורסים מוסרת כי: "תחום האופנה מתפתח ועימו גם שפע האינפורמציה הרלוונטית- יותר ויותר אתרים, תוכניות טלוויזיה ועיתונים מרחיבים לאחרונה את הכיסוי בתחום. העיתונאים עצמם הופכים להיות משפיעים ומשמעותיים ובלוגרים הופכים להיות מכתיבי דעת קהל. פיתוח יכולת הכתיבה, ושימוש בשפה עשירה ומקצועית, חשובים הן לשם שיווק עצמי והן לצורך חיזוק יכולת ההשפעה בתחום. מכיוון שלא קיים בארץ מענה לתחום, החלטנו, לפתוח את הקורס לכתיבה עיתונאית בתחום האופנה, כחלק מפיתוח מסלול הסטיילינג בלימודי החוץ של שנקר וכחלק מהתפישה שלנו להיות מובילים ומחנכים בתחום".
Man in Style - סטיילינג לגברים, הינו הקורס הנוסף שנפתח השנה, בעקבות המודעות הגוברת והולכת להלבשת גברים. הגבר המודרני מקפיד על הופעתו לא פחות מהאישה וגם עליו חלים ה"חוקים" של התאמה לסגנון, לתדמית, לגוף וכו'. הסלבריטאים יודעים זאת כבר מזמן, ואף אנשי עסקים ופוליטיקה מודעים להופעתם ולמסר שהיא משדרת. הקורס הינו יחיד במינו בארץ, והוא מיועד לכל מי שרוצה להשתלב בעולם הסטיילינג בתחום הלבשה לגברים או להעשיר את הידע האישי שלו.
הקורסים עתידים להיפתח במהלך החודשים דצמבר, ינואר. תאריך הפתיחה המדויק מותנה במספר הנרשמים. מחיר כל קורס 2700 שקלים הכוללים דמי רישום.
תנאי הקבלה: ראיון ותרגיל מעשי, כתיבה בהתאם לקורס. פרטים והרשמה: שנקר, לימודי חוץ, אנה פרנק 12, רמת-גן 52526. לייעוץ טלפוני: אורלי 03-6110045. מייל: orly_v@shenkar.ac.il.

תאריך:  20/10/2009   |   עודכן:  20/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il