רשת האופנה תמנון משפרת עמדות ומחזקת את מעמדה כרשת ה-Value for money הגדולה בישראל, הרשת תציג את המספר הגדול ביותר של פריטים במחירי סוף עונה בתחילה העונה.
מחזור רשת תמנון הינו 150 מיליון שקלים ועד 2010 הרשת תרחיב את פריסתה ותגיע ל-65 חנויות.
ברוך ריינר, מנכ"ל רשת תמנון: "המטרה שלנו לחזק את מעמדנו כרשת הגדולה ביותר ברמת עלות מול תועלת. אף רשת אופנה לא התחילה את העונה עם מספר רב של פריטים במחירי סוף עונה. מהלך זה הינו מהלך מקדים לקראת כניסתה של רשת H&M שחלק מהנכסים שלה זה Value for money".
רשת האופנה תמנון משיקה לרגל השקת קולקציית סתיו-חורף 2009-2010 מיני קולקציית "פרומו" (promotion) הכוללת פריטי לבוש ממגוון הקולקציה לנשים, גברים וילדים. המהלך יהווה מנוע צמיחה ויפנה לקהלים נוספים ב-Low market שעד כה רכשו בגדים בבאזרים. מוצרי ה"פרומו" רובם ככולם הינם מוצרי בייסיק באיכות מעולה. המטרה היא להדגיש את בידולה של תמנון כחברת האופנה המובילה בישראל בתחום ה-Value for money ולתת לקהל הלקוחות הנרחב את האפשרות לקנות מוצרי בייסיק במחירים מאוד אטרקטיביים כבר בתחילת העונה.
קולקציית ה"פרומו" יוצאת זו הפעם הראשונה ברשת, והיא הראשונה בארץ היוצאת בקולקציה מסוג זה בהיקף רחב של כ-50 פריטים ובטווח מחירים כה אטרקטיבי. הקולקציה שכבר קיימת בחנויות הרשת, מציגה כ-25 דגמי נשים, כ-15 דגמי גברים וכ-10 דגמי ילדים. בהשוואה לדגמים הרגילים של תמנון שמחירם אטרקטיבי מלכתחילה, דגמי ה"פרומו" זולים ב-30-50%.
מיני קולקציית ה"פרומו" מציגה את פריטי הבייסיק הטרנדיים והנמכרים ביותר במחירים שטרם נראו בתחילת עונה - שני פריטים ב-150 שקלים: מעילי נשים, סריגי כותנה נשים וגברים ומכנסי ג'ינס וטוויל נשים. שני פריטים ב-100 שקלים: סריגי נשים וגברים, פוטרים וקפוצ'ונים לנשים ולגברים, מכנסי פוטר לנשים ולגברים וחצאיות נשים. שלושה פריטים ב-100 שקלים: סריגי ילדים, פוטרים טופים ומכנסיים ילדים.
רשת תמנון היא רשת אופנה לנשים, גברים וילדים המציעה אופנה צעירה לצעירים וצעירים ברוחם. הרשת פועלת במטרה להציע מחירים אטרקטיביים, ללא פגיעה באיכות המוצר. סניפי הרשת ממוקמים בקניונים ברחבי הארץ. הרשת מונה כ-55 סניפים שמעוצבים בניחוח אורבני ומציעים מגוון עשיר של מוצרי אופנה לגברים, נשים וילדים, מחזור מכירות הרשת 150 מיליון שקלים.