X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם BLU
▪  ▪  ▪

BLU - מותג משקאות האנרגיה מעניק חסויות למופעים הגדולים של סתיו 2009. בין המופעים להם יוענקו החסויות יהיה המופע הגדול של שלמה ארצי, אשר יתקיים ב-29 באוקטובר תחת כיפת השמיים בחוף הדקל באילת. המופע של שלמה ארצי הינו חלק מפסטיבל BLU 4 DANCE, אשר מתקיים בפעם השנייה באילת וזאת לאחר הצלחתו הגדולה של פסטיבל ה-BLU 4 DANCE הראשון, אשר התקיים באפריל 2009.
החסות השנייה ש-BLU משקאות אנרגיה מעניקים היא ל-GBOB CHALLENG, תחרות הלהקות הבינלאומית Global Battle of the Bands אשר מגיעה לישראל לראשונה. להקות אשר שרות חומר מקורי שלהן לוקחות חלק בתחרויות מקומיות בתל אביב, ירושלים, באר שבע, חיפה, כפר סבא וקיבוץ דן והגמר הגדול יתקיים במועדון הבארבי בתל אביב ב-11.11.09. במסגרת הגמר תוכתר הלהקה הגדולה הבאה של ישראל והיא תזכה ב-100,000 דולר ויחסי ציבור עולמיים.
ענאן שמשום, יבואן BLU אמר כי: "מותג המשקאות BLU נמצא בישראל כמעט שנה. בשנה זו הצלחנו לכבוש את קהל הצרכנים בכלל ולב הקהל הצעיר בפרט. המותג מדבר לקהל צעיר המתאפיין במוזיקה, הופעות, בילויים, מסיבות ועוד, ואנו גאים להיות אלו שממשיכים, מקפידים ומביאים את המיטב שבמיטב לקהל היעד. כפי שעשינו עד עתה, גם בעתיד, אנו נמשיך להשקיע במסיבות ובאירועים המובילים בארץ בקרב קהל הבליינים והצעירים בישראל. החיבור דרך המוזיקה למותג הינו נכון לקהל זה וזו אחת הדרכים לבניית מותג משקה אנרגיה".
BLU הושק בישראל בינואר 2009, על-פי נתוני סטורנקסט נתח השוק כמותי של BLU ליוני 2009 עומד על 32.4%, בעוד רדבול עומד על 6.3% ו-XL על 46.7%. בתחילה הושק BLU משקה אנרגיה קלאסי, לאחר מספר חודשים הושק BLU CRANBERRY ולאחרונה הושק BLU ZERO, המכיל פחות מקלוריה אחת לפחית משקה. שלושת הטעמים זכו להצלחה רבה בקרב קהל הצעירים להם מיועד המשקה.
עקב כניסת BLU לשוק הוגברו מאמצי השיווק גם של המתחרים שבא לידי ביטוי בגידול בשוק כולו. עוד ניתן לראות שיש מעבר ועלייה בשוק המבורקד והצריכה של משקאות האנרגיה אינה רק בברים ומועדונים מה שהגדיל את השוק כולו.

תאריך:  26/10/2009   |   עודכן:  26/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il