X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם 013 נטוויז'ן
▪  ▪  ▪

013 נטוויז'ן, משיקה שירות חדש המיועד, לראשונה גם ללקוחות פרטיים תחת השם "לשירותך בקליק". השירות החדש מאפשר פתיחת פניות למוקדי השירות והתמיכה הטכנית דרך אתר הבית של החברה. מהרגע שבוצעה הפניה, החזרה ללקוח הינה בפרק זמן של לכל היותר שעה ללקוחות הפרטיים ולכל היותר שעתיים ללקוחות העסקיים. בנוסף מאפשר השירות מעקב אחר סטאטוס הפניה דרך האתר.
מטרת השירות החדש היא לאפשר ללקוח שירות ותמיכה במרחק נגיעה. לצורך הפעלת השירות פותחה מערכת חדשנית המתממשקת למערכת ה-CRM, הלקוח מזוהה באתר ופנייתו מתועדות במערכת ניהול הלקוחות של החברה, כולל הפתרון שניתן לו.
קרן שתוי, סמנכ"ל לקוחות פרטיים: "השירות ללקוח ב-013 נטוויז'ן חצה מזמן את גבולות השירות הטלפוני, כאשר המטרה היא לאפשר ללקוח לבחור את ערוץ התקשורת הנוח לו לקבלת השירות. 013 נטוויז'ן היא חברת התקשורת הראשונה שמעניקה ללקוחותיה גם את האפשרות לעקוב אחר סטאטוס הטיפול בפנייה, ומציעה להם ערוץ תקשורת נוסף לקבלת שירות, באמצעות צ'אט Online עם נציג שירות הכול מתוך שאיפה לשקיפות ולמעורבותו של הלקוח".
חשוב לציין, כי בנוסף לשירות "לשירותך בקליק" מפעילה 013 נטוויז'ן ערוץ תקשורת חדשני נוסף עם לקוחותיה, ברשתות החברתיות טוויטר ופייסבוק, באמצעותן מאפשרת החברה ללקוחות להתעדכן במבצעים ובשירותים חדשים, ואף לבצע פניות לקבלת שירות. כמו-כן מאפשרת החברה ללקוחות הבוחרים בכך לקבל תמיכה טכנית באמצעות השתלטות מרחוק על מחשב הלקוח.
כחלק ממדיניות ייעול ושיפור השירות, חברת 013 נטוויז'ן הינה היחידה בענף התקשורת הזמינה ללקוחות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.

תאריך:  28/10/2009   |   עודכן:  28/10/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il