בנק הפועלים מבצע מהלכים נוספים לשדרוג השירות בערוצים הישירים. הבנק משיק שירות חדש: "איתך ברגע", המאפשר ללקוח לקבל ליווי בעת ביצוע פעולה בנקאית באינטרנט ומעניק לו יכולת לקבל מענה אנושי מיידי באמצעות שיחה מבנקאי, במספר טלפון שהגדיר הלקוח.
כחלק מהבנת פעילות הלקוחות הגולשים באתר, זוהה הצורך במתן מענה אישי ללקוחות ובמעבר חלק ופשוט בין האינטרנט לטלפון, לטובת השלמת פעילותם הפיננסית. שירות "איתך ברגע" מאפשר ללקוחות פועלים באינטרנט להזין מספר טלפון במסך, ובלחיצת כפתור אחת לקבל שיחת חינם מיידית מבנקאי בפועלים בטלפון.
עם הזנת מספר הטלפון ושליחת הבקשה, מופיע חיווי על המסך המצביע על זמן ההמתנה הצפוי לקבלת השיחה החוזרת. בעת ביצוע ההתקשרות, מתקבל חיווי נוסף על המסך המתריע כי המערכת מבצעת התקשרות.
טל שלסקי, מנהל אגף בנקאות ישירה בבנק הפועלים, אומר: "שירות חדשני זה מבטא את החיבור הרב-ערוצי בין עולמות האינטרנט והטלפון. בהמשך, מתכוון הבנק להרחיב את פריסת השירות במגוון מקומות באתר בהם איתרנו צורך של לקוחות לתמיכה מהירה בעת ביצוע פעולות. כל זאת כחלק מתפיסה הממקמת את הלקוח במרכז ומבטיחה לו ליהנות מהשירות הטוב ביותר, מכל מקום ובכל זמן".
כיום פעילים בפועלים באינטרנט למעלה מ-800 אלף לקוחות, שנכנסים לחשבונם בממוצע פעמיים בשבוע ומבצעים למעלה ממיליון שאילתות מידע ביום. בפועלים באינטרנט מתבצעות כ-50% מהפעולות המבוצעות בבנק, שניתנות לביצוע באינטרנט. כמו-כן, על-פי מדד גוגל, היקף הפעילות באתר בנק הפועלים גבוה משמעותית מכל בנק אחר בארץ.
אתר הבנק זכה השנה בארבעה תארים בתחרות היוקרתית שעורך המגזין "Global Finance", וכן בתואר "האתר הבנקאי הטוב ביותר בישראל" זאת השנה החמישית ברציפות בתחרות WebiAwards שמקיימת קבוצת "אנשים ומחשבים".
בפועלים בטלפון נענות כ-2.1 מיליון שיחות בחודש.