X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם תנובה
▪  ▪  ▪
יופלה שטוזים [צילום: יח"צ]

תשלובת החלב של תנובה מרחיבה את המותג יופלה ומשיקה שני תתי-מותג לפעוטות ולילדים, מגיל שנה ועד גיל 12. בשלב הראשון משיקה את "יופלה שטוזים" - מעדן גבינה לבנה עם יוגורט BIO במגוון טעמי פרי. הסדרה מיועדת לפעוטות ותשווק במגוון של ארבעה טעמים במארזי רביעיות. המהלך יכלול תקשור טלוויזיה, עיתונות וקידום מכירות תחת הקונספט: "יופלה - נולדנו ליהנות".
לדברי ענת גרוס שון, סמנכ"ל שיווק תשלובת החלב של תנובה: "במשך שנתיים עמלנו על פיתוח המוצרים בסיוע עשרות מחקרים שערכנו בקרב אמהות ובקרב תזונאיות שחיזקו את הקונספט החדש: שילוב בין גבינה לבנה עם יוגורט BIO ופרי. השילוב בין המרקם והסידן שבגבינה לבין הבריאות שביוגורט מביא את הערכים התזונתיים החשובים ביותר ועם זאת לא מוותר על ערכי ההנאה והטעם המאפיינים את המותג יופלה. הבשורה השיווקית שאנו מביאים איתנו: מהיום גם פעוטות יכולים ליהנות מאוכל!".
עוד מוסיפה גרוס-שון "מצאנו לנכון להיכנס לקטגוריה תחת המותג יופלה הן בשל חוזקו ומובילותו בשוק גביעי היוגורט בישראל והן בשל הנכס המיצובי שלו - הנאה מאוכל. מסקר שערכנו לפני ההשקה עלה כי 52% מאמהות לילדים בגילאי 5-1 הביעו נכונות קנייה גבוהה מאוד למוצר חדש של תנובה בקטגוריה".
יופלה שטוזים
במחקרים שנערכו בקרב אמהות עלה כי המוצר האידיאלי מבחינתן עבור הילדים הוא שילוב של: גבינה בשביל המרקם, יוגורט עם חייקי BIO בשביל הבריאות, פרי בשביל הטעם.
יופלה שטוזים מועשר בסידן, מכיל פרי טבעי במרקם חלק, מתיקות מעודנת וכמובן ללא חומרים משמרים.
חשוב לציין, כי הפרמטר המוביל בבחירת מוצרי חלב לפעוטות ולילדים הינו פרמטר הטעם. במבחני טעימה שנערכו מול המתחרה המוביל נרשם ניצחון מובהק ליופלה שטוזים הן בקרב אמהות והן בקרב פעוטות.
למה שטוזים?
"חיפשנו עולם תוכן איכותי ועשיר שידבר גם לילדים וגם להורים ויאפשר הנאה מאוכל באמצעות משחק ו-FUN", אומרת ענת גרוס שון.
שטוזים הוא עולם תוכן שלם שיצרה דתיה בן דור, המציג שטויות בחרוזים ומלווה איורים מעולם הדמיון מעולם הפנטזיה. עולם התוכן, הכולל ספרים, קלטות, הצגות ועוד, זוכה לפופולריות עצומה בקרב ילדים והוריהם מזה שנים רבות.
על-פי מחקרי צרכנים:
75% מהאמהות מכירות את השטוזים;
80% שיעור אהדה של אמהות לעולם התוכן;
בעיני 76% מהאמהות עולם השטוזים נתפס ככיפי;
בעיני 63% הוא נתפס כמלמד/איכותי.
יופלה שטוזים ישווק במגוון של ארבעה טעמים:
  • תות - "פעם תות טס במהירות";
  • אפרסק - "פעם אפרסק רקד בדיסקוטק";
  • פירות אדומים - "פעם פירות אדומים טסו ברכבת הרים";
  • בננה - "פעם בננה קשרה בנדנה".
יופלה שטוזים הינו בעל מתיקות מעודנת ומרקם חלק ללא חתיכות פרי. הוא משווק במארזי רביעייה כאשר כל גביע מכיל 100 גרם גבינה ויוגורט ביו בטעמים. המוצר אינו מכיל חומרים משמרים. רביעייה תשווק במחיר מומלץ לצרכן של: 9.95 שקלים.
פרסום וקידום מכירות
יופלה שטוזים יתקושר בקמפיין ייחודי וראשון מסוגו באמצעות מקאן אריקסון. מציג עולם ילדים קסום של אנימציה, הנאה, טעם ויהיה מלא בהומור על בסיס עולם השטוזים. ילדים אמיתיים ישולבו בתוך עולם מקסים של אנימציה ויחרזו שטוזים מקוריים: "פעם תות עשה גליצ' על סמרטוט... פעם וניל יצא לדייט עם קרוקודיל...".
בנוסף תשקיע תנובה בקמפיין אינטרנט אינטראקטיבי המזמין את ההורים לעצב חולצה מדליקה לילדים מתנת יופלה שטוזים, משחקים מיוחדים והכל תחת קונספט השטוזים. פעילות קידום מכירות הכוללת הטעמה מסיבית בקניונים, בנקודות המכירה ובשיתוף פעולה עם מופע חנוכה "מותק של פסטיבל", תערוך כינוסים לקהל המקצועי ועוד.
בעוד כחודש, תרחיב תנובה את כניסתה לעולם הילדים בהשקת יופלה ZOOZ: מעדן גבינה בטעמים באריזה חדשנית, אריזת טיוב.
השלב השני יכלול השקה של יופלה ZOOZ, סדרת מוצרים באריזה חדשנית המיועדת לילדים גדולים יותר (גילאי 12-5). החדשנות באה לידי ביטוי באריזה ייחודית, צעירה, כיפית ומושכת לילדים, המציעה אלטרנטיבה מושלמת לצריכה ON THE GO.
לדברי ענת גרוס שון, "מדובר בחדשנות במקרר החלב. יופלה משווקים בעולם בהצלחה רבה את הטיובים. יופלה zooz הוא חטיף מזין וכיפי, המתאים לצריכה גם מחוץ לבית. סדרת יופלה ZOOZ מכילה מגוון של שלושה טעמים שונים: תות, וניל ובננה".
נתוני שוק עולם היוגורטים:
יופלה הוא המותג המוביל בשנתיים האחרונות בשוק הגביעים ואף פותח פער השנה מול דנונה. היקף שוק כספי עולם היוגורטים בגביע עומד על: 850 מיליון שקלים.
היקף ותמהיל שוק עולם מוצרי גבינה לפעוטות וילדים: היקף השוק כ-125 מיליון שקלים, כ-6,000 טון. כ 80% מהשוק - גבינות ממותקות ומוקצפות. גבינות ממותקות - 34%, גבינות מוקצפות - 48%, משקאות - 10%, יוגורטים - 8%.
השוק היום נשלט על-ידי שטראוס עם נתח שוק של 91% עם המותגים גמדים ודניאלה.

תאריך:  08/12/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il