X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
▪  ▪  ▪

אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומכון הערבה ללימודי הסביבה חתמו לאחרונה על הסכם, לפיו קורסים במסגרת לימודי הסביבה המתקיימים במכון יוצעו מעתה תחת החסות האקדמית של האוניברסיטה ויוענקו עבורם נקודות זכות אקדמיות, דבר שיאפשר לסטודנטים של המכון להמשיך בלימודיהם האקדמיים באוניברסיטה או באוניברסיטאות אחרות.
ההסכם בן חמש השנים, שנחתם על-ידי רקטור האוניברסיטה, פרופ' ג'ימי וינבלט ומנהל מכון הערבה, דיויד לרר, מחזק את שיתוף הפעולה הקיים בין שני המוסדות ומדגיש את מטרותיהם המשותפות, לרבות פיתוח קורסים במכון, אשר יהוו חלק מהתואר הראשון הניתן על-ידי המחלקה לגיאוגרפיה ופיתוח סביבתי של אוניברסיטת בן-גוריון בנגב; הרחבת תוכניות משותפות בין המכון לקמפוס אוניברסיטת בן-גוריון באילת ואישור לימודי הסביבה במכון כחלק מהמסגרת האקדמית באוניברסיטה, וכן מאפשר "לסטודנטים מישראל, המזרח התיכון ומכל רחבי העולם ללמוד לתואר ראשון בלימודי הסביבה באוניברסיטת בן-גוריון בנגב".
יו"ר המועצה האזורית אילות, אודי גת, קידם בברכה את שיתוף הפעולה בציינו: "השותפים מאוניברסיטת בן-גוריון בנגב אינם רק שותפים אקדמיים; הם שותפים אמיתיים במחויבות שלהם להבאת אוכלוסיה לאזור הערבה".
רקטור האוניברסיטה, פרופ' ג'ימי וינבלט, ציין כי שתי הבעיות העיקריות שעמן מתמודד היום העולם הם הסביבה והשלום, וכי אוניברסיטת בן-גוריון בנגב ומכון הערבה ללימודי הסביבה הינם שותפים אמיתיים בטיפול בשני נושאים אלה. "שני הצדדים להסכם אוהבים את האזור הזה", אמר פרופ' וינבלט, "שואפים לשלום ולהגנה על הסביבה. אנחנו גם שותפים לרעיון החלוציות בנגב". דיקן קמפוס האוניברסיטה באילת, פרופ' שאול קרקובר, הדגיש את שאיפתה של האוניברסיטה ליצור תוכניות משותפות שימשכו מגוון רחב של סטודנטים לאזור.
דיויד לרר ציין, כי ההסכם בין האוניברסיטה לבין מכון הערבה "יקדם ויחזק חלוציות ומצוינות אקדמית בגנב ובערבה" ושיבח את "הפוטנציאל הגדול הטמון במדבר היפה עבור תושבי האזור". הוא הודה לאוניברסיטת בן-גוריון בנגב "על הכרתה בפוטנציאל ועל אשר העניקה לנו (מכון הערבה) את ההשראה לחלומות הגדולים ואת הכלים להגשמתם".

תאריך:  08/12/2009   |   עודכן:  08/12/2009
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il