ברביקיו וגריל מגיעים פעם נוספת לטלוויזיה והפעם בעיצומו של אירוע חבלני, כדי לפרק את העצבים של חבלן המפרק הפצצה.
הקמפיין העולה ב-1 לינואר, באמצעות גלר נסיס, יעלה בטלוויזיה בהיקף כספי של שלושה מיליון שקלים ומקדם את המבצע ביסלי מחלק לפטופ כל שעתיים.
זהו הקמפיין השני שבו דמויות ביסלי - ברבי וגריל הן תלת-מימדיות ובעלות זהות מובחנת וקול. את הדמויות מדבבים אודי גוטשלק וציון ברוך. סרטון הטלוויזיה מתאר סצנה דרמטית, בה סוכן מנסה לנטרל פצצה מתקתקת,כששותפו מזמזם בלי הפסקה את הג'ינגל הקליט והוותיק של המבצע: "לפטופ של LG כל שעתיים".
הסוכן המרוכז מתעצבן, הפצצה עומדת להתפוצץ, ומי מגיע לנטרל את העצבים ולהציל את המצב? גריל וברביקיו כמובן! גריל מנטרל את הפצצה, ברבי מחלק ביסלי, והעצבים מתפרקים. הסרטון משתמש בטכניקה של מסכים מפוצלים בסגנון הסדרה "24", להעצמת המתח, הדרמה והעצבים.
קרדיטים: חברת הפקה: ראבל, במאי: יורם עבר הדני, בימוי אנימציה: נועם משולם, אנימציה: פיצ'יפוי אנימציה, פוסט: ג'יסיאס, משרד פרסום: גלר נסיס, סמנכ"ל קבוצת פובליסיס: רוני שניידר, סמנכ"ל קריאייטיב: קרן קיי, מנהל קריאייטיב: רביד קופרברג, ארט: שגיא יהוד, קופירייטר: אבישי פרידלר, מנהל לקוחות: אורן דיבון, סופרוויזרית: מיטל סודרי עדן, תקציבאית: מילנה ליסיה-נוסבכר, מנהלת פלנינג: ליאת קידר, פלנינג: אתי עבדי.