X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מזרחי-טפחות
▪  ▪  ▪

מינוי חדש בהנהלת מזרחי-טפחות: עוזי דנינו, מי ששימש בשלוש וחצי השנים האחרונות סגן מנהל החטיבה העסקית, מצטרף להנהלה הבכירה של הבנק כסמנכ"ל ומנהל החטיבה לנכסי לקוחות וייעוץ - כך דיווח היום המנכ"ל אלי יונס לחברי מועצת המנהלים של הבנק.
דנינו מצטרף להנהלת הבנק לאחר שמילא בהצלחה שורה של תפקידי ניהול בכירים ובהם, מנהל מרכז העסקים הראשי בתל אביב, מנהל מרחב מרכז של הבנק וסגן מנהל החטיבה העסקית. במקומו של דנינו, כסגנו של דורון קלאוזנר - מנהל החטיבה העסקית, ימונה אופיר מורד, מי ששימש עד היום מנהל סקטור תאגידים בחטיבה.
מנכ"ל הבנק ציין בישיבה, כי השינויים והמינויים החדשים מתבקשים לנוכח האתגרים העומדים על סדר יומו של הבנק בשנים הקרובות. "ההתמקדות הצפויה של הבנקים בזירה המקומית, לפחות בטווח הקצר, תחריף את התחרות בשורה של תחומי פעילות ובהם ניהול נכסי הלקוחות והאשראי העסקי. היערכות מושכלת שלנו תסייע לנו לנצל הזדמנויות ולהגדיל את חלקנו בנושאים אלה", אמר יונס.
פרויקט הסבת מחשבי בנק יהב
הוא ציין, כי גם בתחומי המחשוב והטכנולוגיה מצפות לבנק משימות כבדות משקל שנגזרות מהתחרות, מדרישות רגולטוריות ובראש ובראשונה מהצורך להסב את מערכות המחשוב שבאמצעותן פועל בנק יהב ולהתאימן לאלו של מזרחי-טפחות. פרויקט הסבת מערכות המחשוב של יהב ידרוש מ-ITEAM מאמץ ניהולי מוגבר ומרוכז בשנתיים הקרובות. לשם כך, ולבקשת הדירקטוריון, יתפנה הסמנכ"ל סמי קינן לענייני המחשוב במלוא זמנו, כיו"ר מועצת המנהלים של החברה וכמנהל טכנולוגיית המידע של הבנק, ויוביל את הפרויקט יחד עם המנכ"ל, צבי אגרוביץ וההנהלה הבכירה של ITEAM. לדברי יונס, בתום תקופת היערכות של עד שנתיים ישוב סמי קינן לעיסוק הכורך את התחום העסקי בתחום מערכות המידע. יצוין, כי מנכ"ל הבנק יתמנה בקרוב, לבקשתו, כחבר בדירקטוריון חברת המחשוב על-מנת להגביר את מעורבותו בתחום חשוב ורגיש זה.
הושלם בהצלחה סבב מינויים
אלי יונס דיווח בישיבת הדירקטוריון גם על השלמתו של סבב מינויים גדול, שיצא לדרך לפני מספר חודשים ואשר כלל רוטציה בין עשרות מנהלי סניפים. "לבד מהצורך להיענות לדרישות הרגולציה מפיחה תחלופה בין מנהלים רוח רעננה ונמרצת בסניפים, ומשפיעה לחיוב על תפקודם של כלל העובדים בסניף", ציין המנכ"ל שגם דיווח על מינויים נוספים: בועז ליבוביץ התמנה לסגן מנהל החטיבה לחשבות תכנון ותפעול וממונה על האגף לבקרת סיכונים; עו"ד ורד זיו-און תעבור לכהן כמנהלת סקטור לקוחות מיוחדים בחטיבה העסקית במקומו של ישראל מאור, שמילא את התפקיד בהצלחה רבה במשך שנים ארוכות ופורש בימים אלה מהבנק, לאחר למעלה מ-22 שנות פעילות. עו"ד זיו-און שימשה בארבע השנים האחרונות מנהלת אגף משאבי אנוש ותוחלף על-ידי תמי פורת - מנהלת מחלקת הנדסת ארגון וניהול בבנק.

תאריך:  18/01/2010   |   עודכן:  18/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il