רענן סעד, משנה למנכ"ל ביטוח ישיר הודיע היום כי משרדי הפרסום של שני מותגי החברה יתכננו וירכשו מעתה את המדיה עבור המותגים השונים.
שלמור אבנון עמיחי Y&R שמפרסמים את המותג ביטוח ישיר ירכשו באמצעות יוניון את המדיה עבור מותג זה, ואילו אדלר חומסקי ורשבסקי GREY ירכשו באמצעות מדיה קום את המדיה עבור המותג 9 מיליון. עד כה נרכשה המדיה לשני המותגים באמצעות יונברסל שבבעלות מקאן אריקסון. היקפי המדיה של שני המותגים עומדים על 8 מיליון דולר.
בביטוח ישיר קיימת הערכה מאד גבוהה למקצועיות ולמסירות של יונברסל והם רואים בה שותף משמעותי לצמיחה של החברה בשנים האחרונות.