X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
X
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם ooVoo
▪  ▪  ▪

הזכיינית קשת תעלה ב-3 בפברואר את הסדרה "18" - סדרה דוקומנטרית חדשה בת 6 פרקים. במסגרת הסדרה משוחח אירי ריקין, מבקר ספרות ומרצה לפילוסופיה באוניברסיטה העברית, עם בני נוער המתמודדים עם בעיות שונות בעזרת שיחות וידאו באינטרנט של ooVoo. זוהי הפעם הראשונה שפלטפורמה אינטרנטית משתלבת בעלילת סדרה טלוויזיונית. התוכנית תשודר בימי רביעי בשעה 23:00.
הסדרה הדוקומנטרית "18", מלווה שבעה בני נוער הנמצאים כולם בשנת הלימודים האחרונה בתיכון, רגע לפני גיוס, בעיקר בכל הקשור ליחסיהם הטעונים עם ההורים. הנערים לא הכירו זה את זה ונחשפו איש לרעהו בעקבות הפרויקט. הסיפורים שונים מאוד זה מזה: אודי, נער שמגיל 14 מתחבט בקשיי היציאה מהארון, בת אל - נערה שמקהה את כאבה הפנימי על-ידי קעקועים ופירסינגים ועוד. הסדרה אף מעמתת את הצופה בשאלה המטרידה כל הורה: האם אתה באמת מכיר את הילד שלך?
במשך חצי השנה בה צולמה הסדרה ליווה ריקין את בני הנוער הן במפגשים אישיים פרונטליים, והן באמצעות שיחות הוידאו של ooVoo באינטרנט - שם היה זמין עבורם כאשר חפצו לדבר עימו ולשתף אותו בסיטואציות שונות. בנוסף, בני הנוער בתוכנית דיברו ביניהם באמצעות פלטפורמה אינטרנטית ייחודית זו, שעימתה אותם לראשונה עם עולמות שהיו זרים להם. בעזרת המפגש הוירטואלי, נפלו המחיצות והדעות הקדומות, ונוצרה שיחה בלתי אמצעית.
מדובר בפעם הראשונה שסדרת טלוויזיה שצולמה מראש משלבת תכנים אינטרנטיים בעלילה. בסדרה דוקומנטרית כ-"18", בה ישנה חשיבות רבה למתרחש במציאות בזמן אמיתי, סיפקו שיחות הוידאו של ooVoo את התיווך החיוני בין הצילום המתוזמן של עולם הטלוויזיה, לבין ההתרחשויות הרצופות בחיים האמיתיים. בנוסף, בני הנוער חשו פתוחים ונינוחים יותר בשיחותיהם עם ריקין, משום שהן בוצעו בחדרם הפרטי, מול המחשב.
הסדרה הופקה על-ידי אפרתי הפקות בהפקת איילת אפרתי ובבימויה של עמליה מרגולין.
דניאל ילין, מנכ"ל ooVoo ישראל, אמר כי, "שילוב של שיחות הוידאו באינטרנט במסגרת עלילה טלוויזיונית היא דוגמה לשילוב בין תכני אינטרנט וטלוויזיה. שילוב פלטפורמת שיחות הוידאו של ooVoo בסדרה 18 מהווה פריצת דרך ראשונה של האינטרנט אל תוך עולם הברודקאסט, ואני סבור שתוכנית זו היא רק סנונית ראשונה בדרך לעוד תכנים טלוויזיוניים רבים המשלבים שיחות וידאו באינטרנט. שיחות הוידאו באינטרנט של ooVoo אפשרו למנחה התוכנית לפנות לבני הנוער באמצעי התקשורת המוכר והקרוב אל עולמם, מה שאפשר תקשורת זמינה ומיידית ועם זאת אישית ואינטימית".
על ooVoo
ooVoo מספקת שירות לתקשורת מבוססת וידאו ומתאפשרת לשימוש בכל העולם ובכל זמן, באופן קל ונוח ובאיכות מצוינת. מאפיינים מתקדמים בידלו את ooVoo מהמתחרות: שיחות וידאו של עד שישה משתתפים, שיחות בין משתמשי PC למשתמשי MAC, איכות וידאו VGA ויכולת להקליט שיחות, שיחות "שמור ושלח" ועוד. מדובר בחברה היחידה שמאפשרת ללקוחותיה להתחבר באמצעות תוכנה הניתנת להורדה לאנשים אחרים שהורידו את התוכנה (ooVoo ooVoo to) או להתחבר לחברים שלא הורידו את התוכנה באמצעות פונקצית "Web Video Call", המאפשרת לחברים או עמיתים עסקיים להתחבר באמצעות דפדפן. ooVoo, המשמשת מיליונים ברחבי העולם לצרכים אישיים או עסקיים, כבר שירתה יותר מחמישים מיליון שיחות וידאו בשנתיים של פעילות.

תאריך:  25/01/2010   |   עודכן:  25/01/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
נדב כהן-קידר
- הודעה מטעם ביטוח ישיר
יעל שביט
- הודעה מטעם משרד החקלאות מו"פ צפון וארגון מגדלי הבקר
רינת שגיא
- הודעה מטעם המרכז האוניברסיטאי אריאל
לאה מלול
- הודעה מטעם המרכז הרפואי ברזילי
רוית בראומן
- הודעה מטעם רונית רפאל
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il