משרד הפרסום אליקים הרמן נהרדעא, בניהולם של דני אליקים, ד"ר דן הרמן וגולן נהרדעא, נבחר לטפל בתקציב מותג העל האיטלקי smeg ובחברת האלקטרוניקה גולן ווסט ליין, יבואנית White Westinghouse.
לאחרונה קיבל המשרד גם את תקציבי רשת אופנה עירית ואת אקססורזיי לונדון (רשת חדשה בישראל, בבעלות משפחת פישמן), בהיקף כולל של כארבעה מיליון שקלים.
ההודעה של smeg על הבחירה במשרד הפרסום החדש נעשתה בפני כ-200 אדריכלים ומעצבים באירוע השקת קטלוג 2010 של מותג העל האיטלקי smeg, שנערך באולם הקונספט של smeg בהרצליה פיתוח.
יעקב בקשי, נשיא חברת גולן ווסט ליין ו-smeg ישראל הודה למשרד הפרסום לין & לין על שלוש שנות עבודה משותפת ובאירוע החגיגי הכריז על משרד הפרסום החדש, שזכה בתקציב בהיקף של כ-1.5 מיליון שקלים.
לכבוד האירוע הגיע במיוחד לארץ מנכ"ל smeg העולמית מר אמר זברוני, שהציג את הקטלוג ואת סדרת המוצרים החדשים של smeg ואף הרצה בפני האדריכלים בנושא הטרנד הירוק על שוק מוצרי החשמל בעולם.
באירוע נכחו אדריכלים, מעצבי פנים ובכירי שוק החשמל והאלקטרוניקה בישראל.
מותג העל smeg מיובא באופן בלעדי על-ידי חברת גולן ווסט ליין. ניתן להשיגו בבית smeg רח' שנקר 13 הרצליה פיתוח, ובאולמות התצוגה של מטבחי העילית.
אודות
מותג העל האיטלקי smeg נוסד בשנת 1948 ונמצא בבעלות המשפחה המסיידת עד היום. smeg מוביל את תחום מכשירי החשמל לבית ולמטבח בטכנולוגיות ושיטות ייצור מהמתקדמות בעולם עם בקרת ייצור בלתי מתפשרת.
את מוצרי smeg ניתן למצוא במטבחים של השפים המובילים בעולם ובארץ - גם במסעדות וגם בבתים הפרטיים. השף ג'יימי אוליבר הוא מעריץ נלהב של מוצרי החברה, אותם ניתן לראות בתוכניות הבישול שלו.
עיצוב מוצרי smeg משלב נוחות והפעלה קלה עם אלגנטיות. קו זה מנחה את המעצבים והמתכננים. התוצאה: "יופי שימושי" - פריט שהוא גם בעל שימוש ייחודי וגם מהווה אלמנט עיצובי מקורי במרחב.העיצוב הייחודי מצליח לשמור על מראה עדכני יחד עם מאפיינים על-זמניים. סיסמת החברה "טכנולוגיה וסטייל" (Tecnologia che arreda) משקפת באופן מדויק את האני מאמין של המותג smeg.
מותג העל smeg מיובא באופן בלעדי על-יגי חברת גולן ווסט ליין. ניתן להשיג בבית smeg רח' שנקר 13 הרצליה פיתוח, ובאולמות התצוגה של מטבחי העילית.