רשת חנויות הנוחות Yellow מקבוצת פז עולה מחר, 10 בפברואר, בקמפיין טלוויזיה חדש בהשקעה של 1.5 מיליון שקלים. הקמפיין יתמוך במוצרים החדשים מסדרת Yellow Fun To Go ויעלה למשך שבועיים. קמפיין הטלוויזיה ילווה במודעות בעיתונות הכתובה ובמסכי חוצות, כמו-כן תקיים הרשת פעילות אינטראקטיבית ברשת הפייסבוק. על-מנת לחדד את המסר ההומוריסטי ואת ה-FUN שמאפיין את הסדרה, בחרו ב-Yellow בשחקן הקומי עידן אלתרמן לקריין את הקמפיין.
הקמפיין החדש שעולה באמצעות משרד הפרסום מקאן אריקסון, יתמקד בהעברת מסר הומוריסטי, בדומה למסרים הכתובים על גבי אריזות המוצרים החדשים בסדרתYellow Fun To Go, כמו למשל המסר המופיע על גבי אריזת מרק הבטטה שהושק לאחרונה ומככב בקמפיין: "מרק בטטה לא עושה כלום חוץ מלהיות חם וטעים, טוב הוא בטטה". הקמפיין ילווה בפעילות ברשת פייסבוק שתהווה המשך ישיר לפעילות שהחלה הרשת באוקטובר 2009, תחת הכותרת: Yellow מוציאה אתכם מה-Down!
סדרת מוצרי הפרימיום Yellow Fun To Go הושקה ברשת Yellow לפני כחצי שנה ומונה כיום כבר 45 מוצרים. הסדרה הושקה במטרה לספק חוויית צריכה חדשה ומאופיינת באיכות ייצור גבוהה באריזות אישיות מעוצבות, שנועדו לענות על צרכי הלקוח שנמצא 'על הדרך' ולספק תחושת פינוק וכיף.