קלינטון סחר יבואנית ומשווקת מוצרי החשמל של NORMANDE, מעלה קמפיין לסדרת המקררים החדשה של המותג בהשקעה בהיקף של 600,000 שקלים. הסדרה הכוללת מקררי מראה ומקררים שקטים וחסכוניים תושק לקראת החג. במהלך ההשקה כל הרוכש מקרר מדגם 601 L השקט בעולם, יקבל במתנה מוצר נוסף של המותג לבחירה: LCD 22 אינצ', או תנור או מדיח כלים או מכונת כביסה.
הקמפיין יעלה באמצעות משרד הפרסום פוגל-אוגליבי ויכלול: שילוט חוצות ושלטי ענק, פרסום באינטרנט, פעילות בנקודות המכירה, פרסום מגזרי ופעילות תוכן אינטראקטיבית בתוכנית הבוקר של טל ואביעד ברדיו 99 FM.
NORMANDE מיובא ומשווק בארץ בלעדית על-ידי קבוצת קלינטון סחר. בין מוצרי החשמל שמציג המותג ניתן למצוא מגוון פתרונות לבית, כמו: מקררים, תנורים, מכונות כביסה, מזגנים ומדיחים, מוצרי חשמל קטנים דוגמת שואבי אבק, קומקומים, טוסטרים, מגהצים ועוד, וכן טלוויזיות, מסכי LCD, מערכות קולנוע ביתיות, ומוצרי אלקטרוניקה נוספים. כל מוצרי המותג מיוצרים תוך פיתוח עיצובי בשילוב טכנולוגיה מתקדמת ובייצור תחת בקרת פיתוח ואיכות מחמירה וקפדנית, זאת תוך חשיבה מתמדת על תפעול נוח וצרכי הלקוח.