X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם מטריקס
▪  ▪  ▪
רומי [צילום: יח"צ]

לפני כחודש וחצי יצרה מטריקס, דמות וירטואלית בשם ROMI (Return On Marketing Investment) הפעילה במדיה החברתית. רומי כותבת בלוג בבלוקיגס, רשת הבלוגים של מטריקס, בשם "כל הדרכים מובילות לרומי", ופעילה בפייסבוק ובטוויטר.
רומי היא יועצת שיווקית עצמאית, דעתנית ודומיננטית, שתפקידה לסייע לארגונים לנצל את ההזדמנויות הטמונות בעידן הדיגיטלי החדש. רומי כותבת על התפיסה הרב-ערוצית, משתפת את הקוראים בארועים מחיי היום-יום העמוסים והרב-ערוציים שלה, כך למשל, דיווחה לאחרונה לקוראיה על חוויותיה מכינוס המובייל שהתקיים בברצלונה.
רומי תופיע בכינוס בנושא שיווק רב-ערוצי, העידן הבא שתקיים מטריקס ב-14 במרס, במרכז הירידים בתל אביב. בכינוס תוצג בצורה חווייתית, התפיסה הרב-ערוצית כפי שעומדת לאפיין את עולם העסקים בעשור הבא. במסגרת הכינוס ידונו באתגרים, מתודולוגיות, כלים, שיטות מדידה ובקרה, ופתרונות שעשויים לסייע לארגונים להשתמש בצורה מושכלת בתמהיל הרב-ערוצי, מתוך מטרה למקסם את היחסים שלהם עם הלקוחות.
ג'ון לנדאו, מפיק אווטאר, אשר יגיע לביקור ראשון בישראל, מספר ימים לאחר טקס האוסקר, כאורח מיוחד של מטריקס, יהיה הדובר המרכזי בכינוס ויתאר את התהליך המרתק של הפקת אווטאר.
לדברי שחף ויינר איתן, מנהלת השיווק של מטריקס: "רומי היא אבטיפוס של קהל המטרה הרלוונטי כמעט לכל ארגון - היא עסוקה, תזזיתית, נגישה בכל הערוצים (סלולר, אינטרנט, רשתות חברתיות). כיועצת שיווק היא גם מבינה עניין ובעלת דעה ביחס לכל החוויות שהיא חווה מול ארגון המספק לה שירותים וחוויית קנייה. במשך החודש וחצי האחרונים הצליחה רומי כדמות וירטואלית ליצור רשת חברים ועוקבים ללא תקציבי פרסום ומדיה, להתחבר לכמה מהבלוגרים בתחום, ולספק לקוראיה חומר מעניין אודות השיווק הרב-ערוצי בעידן החדש".
ויינר איתן הוסיפה, כי "המטרה ביצירת דמותה של רומי היא קידום הכינוס שמטרתו להסביר ולקדם את התפיסה הרב-ערוצית למקסום הקשר עם הלקוחות והשגת - Return On Marketing Investment".

תאריך:  02/03/2010   |   עודכן:  02/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
 
תגיות מי ומי בפרשה
 סלולר
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
סיון פיטוסי
- הודעה מטעם רשת ml
דליה כץ
- הודעה מטעם נענע10
עינת יפת
- הודעה מטעם עיריית ראש-העין
עינת יפת
- הודעה מטעם עיריית ראש-העין
עינת יפת
- הודעה מטעם עיריית ראש-העין
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il