X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם הוט
▪  ▪  ▪

בימים אלו יוצאת לדרך סדרת דרמה חדשה שתעסוק בעולמם המורכב של בני הנוער. "קינו" מגוללת את סיפורם של בני 17 ומציגה מה קורה כשהדלתות נסגרות מאחורי גבם ועיניהם של ההורים. הסופר והתסריטאי רון לשם (מחבר רב המכר "אם יש גן עדן") יכתוב את הסדרה. יביים אותה עודד רסקין ("מסודרים"). "קינו" מיועדת לשידור ב-HOT3 וב-VOD במהלך 2011.
ארבעה חברים הכי טובים, בני 17 מחיפה, פותחים צוהר אל מה שמסתתר מאחורי הסקס, האלכוהול והסמים שממלאים את עולמם. האינטרנט הוא האבא והאמא שלהם, הם רעבים לריגושים, מתפתים לנסות כל דבר, וסובלים מצורך בלתי-פוסק להתפשט ולהיחשף.
גלעד מגורי, קינו, המגנט של החבורה, הוא גולש גלים שחוזר בשעות הקטנות של הלילה מסקס עם רופאה גרושה, ונרדם במיטה של סבתא שלו, איתה הוא גר בקוביית בטון קטנה על הכרמל. במשפחה שלו כולם נופלים לפשע, וקינו נאבק בגורל.
חופית עסיס, האהבה הלא-ממומשת שלו, הייתה יכולה להיות כל דבר שבעולם, אם רק הייתה רוצה, אבל אין לה חשק, ואין לה חלומות. ההורים שלה, בעיניה, לוזרים וצבועים.
יובל רוזנר, צהובון, הוא התלמיד הכי טוב, שמתאמן לקראת גיבוש קורס הטיס, אבל הוא גם סוחר הסמים של השכבה. ואושר גימפל המכונה אושר השמן למרות שהפסיק להיות שמן בגיל שש, רק רוצה להיות מפורסם, וגם להפסיק להתבייש: בבתולים שלו, באחיו הקטן וההומו מסטולי, ובאמא הפסיכולוגית הפלרטטנית שלו.
יחד, נאחזים הארבעה בחברות החזקה שמאיימת להתפרק. הם כמו משפחה אחד לשני. כשלצדם, נוגה, החברה הכי טובה של חופית, שהיא שמנה באמת, ונואשת למגע. אלקנה, אחיו הג'ובניק והסוטה של צהובון, ורסרס, נער ערבי שעובד עם קינו על חוף הים.
"קינו" היא סדרה על בני נוער המיועדת למבוגרים והסיפורים בה הם קונצרט של יצרים. הגיבורים אדישים אל העולם, מפוקחים, אלימים, בליינים שרק שואפים להשתחרר. בעינהם סקס יותר פשוט מנשיקה. אבל כל זה עומד להתנפץ להם בפנים.
לצד סיפור אהבה סוער, זוהי דרמה שהיא מבט בוטה ועצוב על הבלתי-אפשריות של הגיל, על החולשות והעיוורון של דור ההורים, על שורשי האלימות, והאדישות מול האלימות, שנחשפות בהדרגה.
יוצר הסדרה ותסריטאי ראשי: רון לשם (מחבר רב המכר "אם יש גן עדן" שהפך לסרט המועמד לאוסקר "בופור"). במאי: עודד רסקין ("מסודרים").

תאריך:  17/03/2010   |   עודכן:  17/03/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il