חברת שורש SOURCE יוצאת בימים אלה בקמפיין פרסום לרגל השקת קולקציית הסנדלים לקיץ 2010. הקמפיין יתמקד בסנדלי הילדים של שורש ובסנדלי המותג האמריקני למטיילים KEEN, המשווק בישראל על-ידי שורש.
החברה יוצאת בשני קמפיינים במהלך חודש מאי, בהיקף כולל של כ-200,000 שקלים. קמפיין פרסום לסנדלי שורש לילדים - שיכלול תשדירים בטלוויזיה בערוץ 10 ובאנרים באתרי האינטרנט. סלוגן הקמפיין - "בשבילך זה ללכת בטוח, בשבילם זה להרגיש יחפים". וקמפיין פרסום לסנדלי המותג KEEN שיוצג על אוטובוסים ובאינטרנט.
קולקציית סנדלי שורש לילדים מוצעת במגוון צבעים אופנתיים ונוחות מירבית - לטיולים וליום-יום. הסנדלים מאופיינים כמו כל סנדלי שורש במשקל קל, מערכת רצועות X-STRAP - פטנט של שורש לאחיזה אופטימלית של כף הרגל גם בתנועה, סוליית גומי בעלת עמידות בשחיקה ואחיזת קרקע מעולה, ומדרך רך לספיגת זעזועים מוגן בחומר אנטיבקטריאלי המונע ריחות בסנדל. הסנדלים מאפשרים לילד לרוץ בחופשיות ללא חשש של החלקה ושחיקה מהירה של הסנדל, וגם מוצעים בשלל צבעים של רצועות הסנדלים.
מותג הסנדלים האמריקני KEEN למטיילים הינו המותג האמריקני המוביל בעולם, המשווק ביותר מ-140 מדינות. קולקציית הסנדלים של KEEN המשווקת בימים אלה בחנויות בארץ כוללת דגמים לגברים, נשים וילדים, במגוון דגמים וצבעים.