X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם אתר חופה
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

לקראת עונת החתונות השיק אתר חופה מדור חדש תחת השם מבקר החתונות. הרעיון הוא שמבקר החתונות האלמוני והסודי של האתר כותב טור ביקורת על חתונה בדומה לטור של מבקר מסעדות, ומדבר בו על כל מרכיבי החתונה.
את סדרת הכתבות של "מבקר החתונות", מספר "המבקר", הוא התחיל לכתוב ב-10.6.05 בחתונה של חברים במקום שנקרא "קו המים" במכמורת.
הרעיון היה לכתוב טור ביקורת על חתונה בדומה לטור של מבקר מסעדות ולדבר בו על כל מרכיבי החתונה. הטור הראשון זכה להצלחה ולכן המשכתי. בהתחלה רק בחתונות של חברים ואחר-כך כבר מצאתי את עצמי מגיע לחתונות של אנשים שאני לא מכיר וכותב על החתונה שלהם...
תמיד ניסיתי לראות את החתונה בעיניים של זוג שמתכנן את החתונה שלו, ולכתוב את הטור שיעזור לזוג לבחור את המקום ואת נותני השירות הכי מתאימים.
במקרים רבים התקשרו אליי הזוגות עצמם להודות לי על המזכרת ולפעמים קיבלתי איומי תביעה מאיזה רב או קייטרינג שלא אהבו את מה שכתבתי... בטור תמצאו את כל הטורים, גם כאלה שלא התפרסמו עד היום, חלק מהמקומות והקייטרינגים כבר ז"ל אבל אני מקווה שכל הזוגות עדיין נשואים באושר, תיהנו.
אתר "חופה" הינו אתר החתונות הישראלי היחיד שפועל בארבע שפות שונות, ומציע את כל המידע הדרוש לארגון חתונה. האתר מכיל אינפורמציה מקיפה על למעלה מ-2000 עסקים ברחבי הארץ מענף החתונות וכלים מיוחדים שהופכים את ארגון החתונה לחוויה מהנה. כתובת האתר: Hoopa.co.il.
מדי שנה מתקיימות בישראל כ-40 אלף חתונות. אלא שארגון חתונה אינו עניין של מה בכך. מדובר בהפקה מורכבת ולעיתים מאוד מתישה, שעלולה להיות כאב ראש לא קטן. אתר "חופה" (Hoopa.co.il) הינו אתר חתונות חדשני ומתקדם והיחיד בישראל אשר קיים ברשת גם באנגלית, צרפתית ורוסית האתר מציע את כל המידע הנחוץ לארגון חתונה. מידע זה כולל אינפורמציה נרחבת על למעלה מ-2,000 בתי עסק ברחבי הארץ, ביניהם גני אירועים, מעצבי שמלות כלה, צלמים, מאפרים, מעצבי שיער, מפיקי אירועים ועוד ועוד. למעט המידע הכתוב, מוזמנים הגולשים להתרשם מגלריית תמונות של כל עסק ולקרוא חוות דעת של גולשים.
מערכת צפייה בסרטונים של גני אירועים
אתר "חופה" מציע לגולשיו מערכת הפעלה המאפשרת לערוך סיור וירטואלי בגני אירועים ובאולמות על-ידי צפייה בסרטוני וידאו שצולמו בהם. כך יכולים בני הזוג לסייר בתוך זמן קצר מאוד בעשרות מקומות, וזאת מבלי שבכלל יצאו מהבית.
מערכת להתאמת שמלת כלה
כלות לעתיד שמתלבטות לגבי הגזרה והסגנון של שמלת הכלה ורוצות לחסוך לעצמן הרבה מדידות מיותרות, מוזמנות להיעזר במערכת של אתר "חופה" לבחירת שמלת כלה בהתאמה אישית. הליך ההתאמה נחלק לשלושה שלבים: בשלב הראשון בוחרת הגולשת את הסגנון האהוב עליה - רומנטי, סקסי, וינטאג' וכו'. בשלב השני מגדירה הגולשת את מאפייני השמלה המבוקשת - גזרה, אורך, צבע וכדומה. לאחר עיבוד התוצאות מציגה המערכת שמלות שעוצבו על-ידי מעצבי שמלות כלה ועונות בדיוק על הדרישות המבוקשות.
מערכת למציאת שירי חתונה
אתר "חופה" פיתח מערכת ממוחשבת יחידה מסוגה המאפשרת לבחור שירי חתונה. המערכת מציעה מבחר עצום של שירים, הכולל למעלה מ-1,000 שירי חתונה לרבות שירי חופה ויציאה מהחופה. אוסף השירים נבחר על-ידי תקליטנים ותיקים, מנוסים ומוכרים מאוד בתחומם.
אתר "חופה" הוא אתר החתונות היחיד בישראל שקיים ברשת בארבע שפות: עברית, אנגלית, רוסית וצרפתית. "חופה" מציע תחת קורת גג אחת כל מה שדרוש להפקת וארגון חתונה, החל מאולמות אירועים וכלה במעצבי שיער ומאפרים. כתובת האתר: Hoopa.co.il.

תאריך:  09/05/2010   |   עודכן:  09/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il