X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם טורנדו
▪  ▪  ▪
מתוך הקמפיין [צילום: יח"צ]

חברת טורנדו מוצרי צריכה, פותחת את עונת המזגנים במהלך שיווקי חדש לקראת העונה החמה שעיקרו: הנהגת תחום מיזוג האוויר וקביעת סטנדרטים חדשים. במסגרת המהלך, שייחשף בקמפיין פרסומי רחב-היקף, מתחייבת טורנדו לביקור טכנאי בבית הלקוח בתוך יום מרגע הפניה למוקד, כאשר בחברות המתחרות ביקור טכנאי בתקופת הקיץ הינו בתוך 3-4 ימים לפחות. מדובר בהתחייבות שירותית שלא קיימת בקרב אף חברה נותנת שירות בישראל.
ההחלטה בחברה להתחייב לביקור טכנאי בתוך יום התקבלה לאחר הבנה מסקרי שוק וקבוצות מיקוד של חשיבות מהירות ויעילות השירות בחברות מיזוג אוויר עבור הצרכן שלא אוהב להמתין בחום לביקור טכנאי. עד היום אף חברת מיזוג אוויר לא הצליחה להרים את הכפפה. חברת טורנדו הראשונה שהחליטה להשקיע משאבים רבים כדי לאפשר התחייבות מסוג זה: הגדלה משמעותית של ההון האנושי במערך השירות, מערכות מחשוב מתקדמות המאפשרות לנציגי השירות לאתר את המיקום של הטכנאי בזמן השיחה ולזמן ביקור בבית הלקוח תוך מספר שעות, פתיחת חדר בקרה ושליטה המנהל את הטכנאים בשטח באמצעות מערכת איתורן ומוודא את דיוק זמני הביקור ועוד.
במהלך השיווקי החדש תציג טורנדו שפה תקשורתית חדשה שלא כוללת את אלמנט הדיבור במקהלה וההומור שאפיין עד עתה את הקו הפרסומי של טורנדו, אלא מתבססת על עולם מרוצי המכוניות "פורמולה 1", ומתמקד בצוות הטכנאים המיומן שנותן שירות לנהג. צוות פורמולה מוצג כמטאפורה לערכי המקצוענות, המהירות והיעילות של שירות טורנדו.
במקביל למהלך זה, משיקה החברה בימים אלו אתר אינטרנט חדש ומתקדם שיעניקו שירותיים בלעדיים ללקוחות החברה: אפשרות לשלוח את תעודת האחריות דרך האתר, סרט הדגמה לניקוי מסנני אוויר, אפשרות לאתר תקלה ולפתור אותה דרך האתר ועוד.
מסבירה סמנכ"ל השיווק של החברה, גלית מסד. "השנה החלטנו לפתוח את עונת המזגנים עם התמקדות במצוינות בשירות. מצוינות בשירות דורשת התחייבות ברמה חוצה חברה והשקעת משאבים רבים מרמת ההון האנושי ועד שדרוג הטכנולוגיה ומערכות המחשוב. הרצון להשקיע במערך שירות, כפי שאף חברת צרכנות אחרת בישראל לא השקיעה עד היום, נובע מהתבונה כי שירות מצוין, בייחוד בתחום מיזוג האוויר, הופך לקוח ללקוח נאמן ושגריר ללקוחות נוספים".
לקמפיין החדש אחראי משרד הפרסום שלמור אבנון עמיחי והוא יכלול סרט טלוויזיה, עיתונות ארצית ומקומית וקמפיין אינטרנט רחב תקציב.

תאריך:  11/05/2010   |   עודכן:  11/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
שלומית שתיוי
- הודעה מטעם גינדי השקעות
לי שיין
- הודעה מטעם דורין פרנקפורט
גלי לב
- הודעה מטעם קוסמופארם
נועה גלעדי
- הודעה מטעם פסטיבל ישראל
אמיר רוזנבליט
- הודעה מטעם אוניברסיטת בן-גוריון
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il