אס סי ג'ונסון ישראל עולה בימים אלה בקמפיין פרסום למוצר החדש והמהפכני להגנה מפני יתושים "רייד שומר הלילה".
מדובר במכשיר חשמלי חכם, המעניק הגנה מושלמת מפני כל סוגי היתושים, בטכנולוגיה מתקדמת ביותר, המשלבת יעילות מתמשכת לאורך כל זמן השימוש עם בטיחות מלאה.
קמפיין הפרסום כולל סרטון טלוויזיה, קמפיין אינטרנט באתרים מאקו, וואלה, NRG, ynet וקידום מכירות בנקודות המכירה. סיסמת הקמפיין היא: חדש רייד שומר לילה דוחה יתושים קטלני!
רייד מוביל בעולם את קטגוריית קוטלי היתושים והחרקים. המותג שנכנס לפעילות בישראל לפני כ-9 שנים מוכיח שנה אחר שנה עלייה עקבית ורצופה בקטגורית קוטלי החרקים והיתושים. המכשיר החדש מהווה את "דור העתיד" בתחום ההגנה מפני יתושים. הוא היעיל ביותר, הבטיחותי ביותר ואינו מצריך כלל התעסקות עם המכשיר. אין צורך לזכור ולהחליף טבליה. אינדיקטור מיוחד מצביע על מועד ההחלפה. המוצר קומפקטי, קטן ומעוצב באופן מושלם, שמונע אפשרות של היתקלות.
קמפיין הפרסום הופק באמצעות משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין DRAFT FCB, בהיקף של כ-3.5 מיליון שקלים.
קרדיטים: מנהל לקוחות: מירה פינקלשטין; מנהל קריאטיב: אורי גנות; פלנינג: אבישי קדוש ורוני סמסונוב; סופרווייזר: יעל ניצן; תקציבאי: כרין גפטר.