X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Oreo
▪  ▪  ▪
[צילום: יח"צ]

Oreo, מותג עוגיות הסנדביץ' המוביל בעולם ובישראל, מבית קראפט פודס משיק לראשונה בישראל, סרטון פרסומת בטכנולוגיית תלת-מימד באמצעות חברת Belfour הבריטית, בעלות של 150,000 דולר.
הסרטון, המציג את ה-"טקס" המסורתי של אכילת עוגיית Oreo - "מסובבים, מלקקים, וטובלים", יוצג על מסכי LCD 3D ענקיים שיוצבו בצמתי הרכבת בתל אביב (רכבת מרכז, האוניברסיטה והשלום) לתקופה של שישה חודשים, החל מחודש יולי ועד סוף חודש דצמבר 2010.
קראפט פודס ישראל היא בין החברות הראשונות בארץ שתציג סרטוני פרסומת באמצעות שימוש במדיה התלת-מימדית של מסכי LCD סביבתיים.
ניר איצקוביץ, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל ציין כי "כתאגיד המזון השני בגודלו בעולם, מחוייבת קראפט פודס, להיות בחזית היצירתיות והטכנולוגיה. לפיכך, אנו בקראפט פודס ישראל רואים חשיבות עליונה בהיותנו בין החברות הראשונות להשתמש במדיה הטכנולוגית החדשה, באופן שיימשוך את תשומת לבו של קהל היעד שלנו. השימוש במסכי ה-3D TV, רלוונטי במיוחד בתקופה זו של פתיחת משחקי המונדיאל, בה אנו עדים להתפתחות בטכנולוגיית התלת מימד החל מסרטי טלוויזיה, ועד מסכי הטלוויזיה".
בניגוד לסרטי תלת-מימד המצריכים שימוש במשקפיים מיוחדים, למסכי-העל שיוצבו בצמתים טכנולוגיה השולחת אותות שונים לכל עין, ובכך מטעה את המוח לחשוב כי התמונות נעות ומרחפות מחוץ למסך.
אודות עוגיות Oreo
מותג העוגיות Oreo נוסד בשנת 1912, וכיום הוא מותג העוגיות הנמכר ביותר בעולם.
כבר בשנת 1923 הופיעה הפרסומת הראשונה שהציגה את ריטואל ה"סיבוב, ליקוק, טבילה", שמלווה מאז את המותג.
עוגיות Oreo נמכרות במגוון רחב של טעמים וצורות כמו למשל: Oreo מצופות בפאדג' שוקולד, גלילי Oreo, מיני Oreo ועוד ועוד.
Oreo נחשב לאחד ממותגי העל של קראפט פודס עם מחזור מכירות שנתי של למעלה ממילארד דולר.
אודות קראפט פודס
קרפאט פודס, היא חברת המזון והמשקאות הגדולה בארצות הברית ותאגיד המזון השני בגודלו בעולם. החברה, אשר מקום מושבה באילינוי ארה"ב נוסדה כבר בשנת 1903, והיא יצרנית מותגי על דוגמת עוגיות Oero, מותגי הקפה Jacobs ו-Maxwell House, מותגי השוקולד Cadbury, Milka, Cote D'or ו-Toblerone, וכן מותגי Ritz, LU, Philadelphia Cream Cheese, LACTA, אוסקר מאיירס, ועוד.
קראפט פודס מעסיקה כ-130,000 עובדים ברחבי העולם, היא משווקת את מוצריה בלמעלה מ-160 מדינות ומחזיקה כ-200 מפעלים ברחבי העולם.
מחזור המכירות השנתי של קראפט פודס עומד על 50 מיליארד דולר ברחבי העולם, הכולל את תשעת מותגי העל, אשר לכל אחד מהם מחזור מכירות שנתי של 1 מיליארד דולר.
קרפאט פודס היא חברה ציבורית הנסחרת בבורסה בניו-יורק, ומדורגת במסגרת החברות הגדולות בעולם על-ידי חברות דירוג האשראי המובילות דוגמת דאו ג'ונס וסטנדרט אנד פורס.

תאריך:  31/05/2010   |   עודכן:  31/05/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
רשימות קודמות
עפרה צ'רנר
- הודעה מטעם רשת החנויות Big Tom
עמית יחסי ציבור
- הודעה מטעם חברת אלמוגים
נטע הר-לב
- הודעה מטעם מזרחי טפחות
יעל ריפל
- הודעה מטעם פרויקט תעשיידע
דדי דלאל
- הודעה מטעם חטיפי אלקיים
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il