רק לפני מספר חודשים בוטל השימוש בכרטיסיות הניקוב ובכרטיסי החופשי חודשי ובחברת דן כבר מצביעים על אחוז גורף של נוסעים שעברו לשימוש שוטף בכרטיס החכם.
במטרה לשפר את השירות ולהקל על הטמעת המהלך בקרב הנוסעים, חברת דן מודיעה בימים אלו על פתיחת עמדת שירות חדשה לכרטיסי ה"רב קו" ברחוב ירושלים 53 בבני ברק.
העמדה תעניק שירותי טעינה ותשלום בכרטיס הרב קו, אפשרויות הצטרפות והנפקה ושירותים שונים הקשורים בתפעול הכרטיס.
עמדת השירות תפעל החל מהשעה 8:00 בבוקר עד 18:00 בערב.
מחברת דן נמסר, כי העמדה הוקמה לרווחת ציבור הנוסעים - במטרה לסייע לתפעולו השוטף של הכרטיס ולטפל בתקלות שונות.
"הנפקת הכרטיס הינו מהלך חדשני שמוכיח את יעילותו באופן מיידי ואנו פועלים כל העת בכדי לאפשר את תפעולו כראוי", אומר איתן פיקסמן, דובר חברת דן, "אומנם, כמו בכל תהליך חדש ישנם קצת קשיים בהתחלה. אבל, אסור לשכוח, כי מדובר בשינוי הרגלי השימוש והנסיעה גם בקרב הנהגים וגם בקרב הנוסעים. נכון להיום, נתוני המשתמשים בכרטיס הרב קו מוכיחים כי הצלחנו להוביל את המהלך כראוי והיעילות ניכרת בכל נסיעה ומדברת בעד עצמה", אומר איתן פיקסמן.
כזכור, את כרטיס ה"רב קו" ניתן לטעון הן אצל נהג האוטובוס או בעמדות השירות. לאחר טעינת הכרטיס, כל מה שנותר הוא להעביר אותו על קורא הכרטיסים המוצב על-יד הנהג וזה יזהה מיד את הסכום הטעון.
השימוש בכרטיס הינו נוח ומהיר, ובמקרה של אובדן ניתן לשחזרו ולקבל חדש בכל עמדת שירות.
בחברת דן קוראים לאלו מהנוסעים שעדיין לא הנפיקו לעצמם כרטיסי רב-קו, להזדרז ולהנפיק לעצמם כרטיס רב-קו.
את הכרטיס החכם ניתן להנפיק ללא תשלום במוקדי השירות וההנפקה של חברת דן הפרוסים ברחבי גוש דן.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למודיעין דן מכל טלפון נייד כוכבית 3456, טל 03-6394444.