X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם חברת דן
▪  ▪  ▪

רק לפני מספר חודשים בוטל השימוש בכרטיסיות הניקוב ובכרטיסי החופשי חודשי ובחברת דן כבר מצביעים על אחוז גורף של נוסעים שעברו לשימוש שוטף בכרטיס החכם.
במטרה לשפר את השירות ולהקל על הטמעת המהלך בקרב הנוסעים, חברת דן מודיעה בימים אלו על פתיחת עמדת שירות חדשה לכרטיסי ה"רב קו" ברחוב ירושלים 53 בבני ברק.
העמדה תעניק שירותי טעינה ותשלום בכרטיס הרב קו, אפשרויות הצטרפות והנפקה ושירותים שונים הקשורים בתפעול הכרטיס.
עמדת השירות תפעל החל מהשעה 8:00 בבוקר עד 18:00 בערב.
מחברת דן נמסר, כי העמדה הוקמה לרווחת ציבור הנוסעים - במטרה לסייע לתפעולו השוטף של הכרטיס ולטפל בתקלות שונות.
"הנפקת הכרטיס הינו מהלך חדשני שמוכיח את יעילותו באופן מיידי ואנו פועלים כל העת בכדי לאפשר את תפעולו כראוי", אומר איתן פיקסמן, דובר חברת דן, "אומנם, כמו בכל תהליך חדש ישנם קצת קשיים בהתחלה. אבל, אסור לשכוח, כי מדובר בשינוי הרגלי השימוש והנסיעה גם בקרב הנהגים וגם בקרב הנוסעים. נכון להיום, נתוני המשתמשים בכרטיס הרב קו מוכיחים כי הצלחנו להוביל את המהלך כראוי והיעילות ניכרת בכל נסיעה ומדברת בעד עצמה", אומר איתן פיקסמן.
כזכור, את כרטיס ה"רב קו" ניתן לטעון הן אצל נהג האוטובוס או בעמדות השירות. לאחר טעינת הכרטיס, כל מה שנותר הוא להעביר אותו על קורא הכרטיסים המוצב על-יד הנהג וזה יזהה מיד את הסכום הטעון.
השימוש בכרטיס הינו נוח ומהיר, ובמקרה של אובדן ניתן לשחזרו ולקבל חדש בכל עמדת שירות.
בחברת דן קוראים לאלו מהנוסעים שעדיין לא הנפיקו לעצמם כרטיסי רב-קו, להזדרז ולהנפיק לעצמם כרטיס רב-קו.
את הכרטיס החכם ניתן להנפיק ללא תשלום במוקדי השירות וההנפקה של חברת דן הפרוסים ברחבי גוש דן.
לפרטים נוספים ניתן לפנות למודיעין דן מכל טלפון נייד כוכבית 3456, טל 03-6394444.

תאריך:  07/06/2010   |   עודכן:  07/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il