X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם Cal
▪  ▪  ▪

במסגרת עולם התוכן והמידע שהושק תחת הקו האסטרטגי "לחיות נכון", Cal משיקה את אתר Cal-Onilne (אתר המפרט את מצב החשבון של הלקוח) בפורמט סלולרי, תחת הקונספט - "LIVE בסלולר". בפרויקט שבוצע בשיתוף חברת One1Mobile מקבוצת חברת המחשוב One1 ניתנה יכולת ללקוחות ויזה כאל לגלוש באמצעות הטלפון הנייד למערכות התוכן של החברה.
הגלישה הסלולרית באתר Cal-Onilne מאפשרת ללקוחות החברה לעקוב באמצעות הטלפון הנייד מכל מקום, ובכל זמן, אחר העסקות שביצעו, החיובים הקודמים והעתידיים, מסגרת האשראי העומדת לרשותם, ביצוע פירעון סל העסקות בכרטיס Active ועוד. החשיפה הפשוטה והמיידית לשירותים כגון אלה, מעצימה את הבקרה והשליטה של הלקוח על התקציב שלו.
רונן גלפרין, סמנכ"ל השיווק של Cal: "אתר Cal-Onilne הסלולרי, שהושק תחת הקונספט 'LIVE בסלולר', הוא שירות נוסף שאנו משיקים תחת האסטרטגיה 'Cal לחיות נכון'. Cal ממשיכה להוביל ולחדש, גם בתחום הזה, ומספקת תשתית טכנולוגית שמעניקה חווית שימוש איכותית במקסימום מכשירי טלפון ניידים, ותשמש כערוץ נוסף למידע ולמתן שירותים ללקוחות החברה".
הטכנולוגיה תומכת באלפי סוגים של מכשירי טלפון ניידים דור 2 ומעלה, והעיצוב מאפשר ללקוח גישה נוחה ומהירה לפרטי החשבון שלו ב-Cal וביצוע כל הפעולות המשויכות לכרטיס. הטכנולוגיה החדשנית שפותחה והוטמעה ע"י One1mobile מאובטחת באופן מלא. בנוסף, לשימוש הלקוח עומד שירות לקוחות ייחודי, המאפשר תמיכה מקוונת בביצוע הפעולות.
לדברי ארז גולדשטיין, מנהל חטיבת התוכנה בחברת One1: "באמצעות פרויקט זה ויזה כאל הינה פורצת דרך בישראל ובאפשרותה להעניק יכולת של גלישה סלולרית מאלפי סוגי מכשירים הקיימים בשוק ולא רק לבעלי טלפון מסוג iPhone או טלפון חכם אחר. צוות One1Mobile עם צוות הפרויקט בויזה כאל הצליח להתמודד בצורה מצויינת עם טכנולוגיה חדשנית ולוחות זמנים קצרים. בכוונתנו להמשיך להוביל את תחום ה- Mobile בישראל ולהרחיב את יכולותינו לאור הביקושים בשוק".
חברת המחשוב One1 הינה מהחברות המובילות בישראל בתחום שירותי התוכנה והאינטגרציה עם הכנסה שנתית של למעלה מחצי מיליארד שקל. החברה מעסיקה כ-2,000 עובדים ומספקת ללמעלה מ-1,000 לקוחות בישראל וברחבי העולם שירות אישי ומקצועי המשלב תכנון והטמעה של פתרונות בתחומי התוכנה והתשתיות.

תאריך:  29/06/2010   |   עודכן:  29/06/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il