X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם כרם זיתים
▪  ▪  ▪
[צילום: סטודיו דרור כץ]

קפה מסעדה בטבע כרם זיתים בצפון (בין המושבות זיכרון יעקב ובנימינה) מזמין אתכם לשלב בין חוויה של טבע והנאה לילדים, הכוללת סעודה משפחתית בנופיו הקסומים של פארק טבע רמת הנדיב.
בכרם הזיתים מציעים לכם לעצור לאתנחתא ולפנק את הילדים עם מנות מיוחדות, כולל מנות ללא גלוטן, שמותאמות לטעם שלהם - כמו פיצה ילדים, אפויה ברוטב עגבניות וגבינת מוצרלה בתנור לבנים, ספגטי נפוליטנה מוגש ברוטב עגבניות, פיש & ציפס אצבעות דג בפירורי לחם ומטוגנות עם ציפס. כך יוכלו הילדים ליהנות מארוחה במקום פסטורלי, עם הפעלה בשולחן האוכל שכוללת חידונים, יצירה ועוד.
לאחר הארוחה (או לפניה) יוכלו הילדים להשתעשע במתחם מדשאות בצל עצי אורן הצמוד למקום, ולשחק בגן שעשועים שנבנה במקום הבנוי מחומרים "ירוקים" לסביבה. אם אתם רוצים לרגש את הילדים ולחבר אותם לטבע, אתם מוזמנים לסייר בגני הזיכרון, בליבו של פארק הטבע, שם תחכה לכם תצפית לבקעת הנדיב ולים התיכון.
גני הזיכרון מוקדשים לזכרו של הברון בנימין (אדמונד) דה רוטשילד. אחוזת הקבר שלו ושל רעייתו שוכנת בלב הגנים המטופחים בסלע ההר, ומציעים למבקרים ליהנות משבילי טיול המשלבים סגנונות שונים ומשתלבים עם הצומח הטבעי בהר. הפארק הסובב את הגנים מכיל שבילי טיול מעגליים המסומנים ומותאמים לרמות קושי שונות. השבילים עוברים בנוף ים תיכוני ולאורכם תצפיות נוף מרהיבות, אתרי התיישבות קדומים, מעין נסתר, וכלוב אקלום לעופות דורסים שמטרתו לסייע בשימור נופי החי הקדומים של ארץ ישראל.
קפה מסעדה בטבע כרם זיתים שוכן בתוך מרכז המבקרים, שהנו המבנה הציבורי הראשון בעל תו תקן של בנייה ירוקה. בבניית המרכז הודגשו החיסכון באנרגיה, השתלבות בנוף ומזעור ההשפעה על הסביבה, והוא מציע למבקרים ליהנות מתחנת מידע, אולם התכנסות ובו סרט אודות רמת הנדיב - "מעבר לגנים" וגלריה ובה התערוכה "איזון עדין" המספרת כמה מסיפורי הפארק העוסקים בדרכים המאתגרות לשמירה על יחסי גומלין וקיימות בין אדם, טבע וסביבה.
בנוסף, לפני עזיבת המסעדה תוכלו לרכוש במקום גם מבחר של מוצרים וכלים בעבודת יד, שמייצגים את הקהילה המקומית, ומציעים לאורחים ליהנות מתוצרת כפרית של כלי קרמיקה, שמני זית, מוצרי חלב וריבות לצד עבודות יד של חברי עמותות שעוזרות לקהילה אשר הכינו במיוחד זרי פרחים מבצק סוכר, זרי שוקולד, עוגיות, מוצרים מנייר ממוחזר, שקיות מנייר עיתון ועוד.
קפה מסעדה בטבע כרם הזיתים בפארק טבע רמת הנדיב. שעות פתיחה: א'-ה' 08:00-16:00, ימי ו' 08:00-14:00; כשר חלבי; טלפון: 04-6298139. אתר: www.ramat-hanadiv.org.il; חניה חופשית.
נגישות לבעלי צרכים מיוחדים; הביקור בגנים, בפארק הטבע ובמרכז המבקרים ללא תשלום.

תאריך:  22/07/2010   |   עודכן:  22/07/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il