X
יומן ראשי
חדשות תחקירים
כתבות דעות
סיפורים חמים סקופים
מושגים ספרים
ערוצים
אקטואליה כלכלה ועסקים
משפט סדום ועמורה
משמר המשפט תיירות
בריאות פנאי
תקשורת עיתונות וברנז'ה
רכב / תחבורה לכל הערוצים
כללי
ספריה מקוונת מיוחדים ברשת
מגזינים וכתבי עת וידאו News1
פורמים משובים
שערים יציגים לוח אירועים
מינויים חדשים מוצרים חדשים
פנדורה / אנשים ואירועים
אתרים ברשת (עדכונים)
בלוגרים
בעלי טורים בלוגרים נוספים
רשימת כותבים הנקראים ביותר
מועדון + / תגיות
אישים פירמות
מוסדות מפלגות
מיוחדים
אירועי תקשורת אירועים ביטוחניים
אירועים בינלאומיים אירועים כלכליים
אירועים מדיניים אירועים משפטיים
אירועים פוליטיים אירועים פליליים
אסונות / פגעי טבע בחירות / מפלגות
יומנים אישיים כינוסים / ועדות
מבקר המדינה כל הפרשות
הרשמה למועדון VIP מנויים
הרשמה לניוזליטר
יצירת קשר עם News1
מערכת - New@News1.co.il
מנויים - Vip@News1.co.il
הנהלה - Yoav@News1.co.il
פרסום - Vip@News1.co.il
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ
יומן ראשי  /  הודעות כלליות
- הודעה מטעם פלאפון
▪  ▪  ▪
רונית מרכוס [צילום: יונתן בלום]

חברת פלאפון, הודיעה היום על השקת שירות חדש: שירות לקוחות LIVE באמצעות צ'אט באתר החברה www.pelephone.co.il. השירות יופעל ללא תשלום על-ידי מומחי אינטרנט שעברו הכשרה מיוחדת, והוא יספק מענה בשעות פעילות המוקד, בין השעות 8:00 עד 21:00 בערב. ההתחברות לצ'אט נוחה ופשוטה, בלחיצת כפתור אחת. השירות החדש יספק ללקוחות מידע בנושאים כלליים, לרבות פירוט לגבי מסלולים ומכשירים, מידע לגבי שירותים מתקדמים ובהם GPS נוויגיטור, MUSIX ,SUPER TV וגיבוי ספר הטלפונים שלי, הסבר לגבי החשבונית החודשית, תוך הקפדה על פרטיות הלקוח.
פלטפורמת הצ'ט פותחה על-ידי חברת Liveperson האמריקנית, שהינה החברה הגדולה בעולם במערכות צ'ט לאתרי אינטרנט, והיא מאובטחת על-ידי חברת אבטחת המידע McAfee. בחודש האחרון, מאז הושק השירות באופן ניסיוני, התבצעו למעלה מ-100 צ'טים חיים מדי יום באתר פלאפון.
רונית מרכוס, סמנכ"ל השירות והמכירה למגזר הפרטי בפלאפון: "אנו מקיימים דיאלוג עם לקוחותינו בכל מקום בו הם נמצאים, כחלק מתפישת השירות וחווית הלקוח בפלאפון. לאחרונה השקנו מספר אמצעי שירות עצמי, בהם שירות לקוחות בעמוד הפייסבוק של פלאפון ומוקד זימון תורים למרכזי השירות שלנו. מעתה לקוחותינו יוכלו ליהנות משירות מקצועי ואיכותי, גם באמצעות שירות צ'ט זמין בפורטל החברה. שירות הצ'אט החדש יחסוך ללקוחות זמן רב ויאפשר להם קבלת מענה מהיר ומקצועי בלחיצת מחשב".
לכניסה לצ'אט, יש להיכנס לאזור "שירות לקוחות" באתר פלאפון וללחוץ על כפתור "הזמנה לצ'אט". ניתן להתחיל את צ'אט מהעמוד הראשי או לעבור לעמודים השונים בהם מופעל הצ'אט. קישור לעמוד הצ'אט: www.pelephone.co.il//web/3G/Corporate/CustomerService/chat_live/.aspx.

תאריך:  08/08/2010   |   עודכן:  08/08/2010
מועדון VIP להצטרפות הקלק כאן
ברחבי הרשת / פרסומת
כל הזכויות שמורות
מו"ל ועורך ראשי: יואב יצחק
עיתונות זהב בע"מ New@News1.co.il